Toinen nainen

Seuraa 
Liittynyt21.7.2013

Haluaisin kuunnella nyt teidän mielipiteitä tästä. Eli minulla on tämmöinen miespuolinen ystävä, jonka kanssa on ollut joskus jotain juttuakin (ei  harrastettu seksiä). Siitä ei kuitenkaan ikinä tullut mitään vakavampaa. Seksualinen jännite kuitenkin säilyi. Mies on nyt parisuhteessa ja olemme vain kavereita. Hän kuitenkin kertoi ettei heidän suhteessaan ole minkäänlaista seksielämää ja että haluaisi jatkaa kanssani salaa, koska ei pysty olemaan ilman mitään seksiä.

Pari vuotta sitten minulla oli samanlaisia ongelmia exäni kanssa ja tuolloin petin poikakaveriani hänen kanssaan. Tai en tiedä lasketaanko pettämiseksi (hän nosti minut seinää vasten ja suuteli kaulaani jonku aikaa, ihan vaatteet päällä), mutta itselläni jäi sellainen olo että olin pettänyt. Jätin poikaystäväni seuraavana päivänä, koska en pystynyt puhumaan ongelmistamme.
Myöhemmin kun olimme molemmat sinkkuja meille määrättiin koulun puolesta yhteinen liikunta projekti. Kun vaihdoimme vaatteita pukuhuoneessa päädyimme suutelemaan ja tyydyttämään toisiamme. Suhdetta ei kuitenkaan tälläkään kertaa syntynyt ja pysyimme ystävinä.
Nyt osat ovat siis vaihtuneet enkä tiedä mitä tekisin. En halua, että mies joutuu katumaan niinkuin minä petettyäni mutta  kun haluan häntä vain niin paljon. Kun juttelimme asiasta hän sanoi että ehkä omatunto alkaa soimata mutta haluaa minua niin paljon että on valmis sitten kantamaan sen syyllisyyden tunteen jos sellainen edes tulee.
Tuota toinen nainen asiaa en ole edes aatellut ennen kuin otsikkoa kirjottaessani, mutta tottahan se on. Minähän olisin toinen nainen. Onko itseään alentavaa suostua tällaiseen? Itse en ole ajatellut niin eikä se minua häiritsisi, mutta usko  että teillä muilla on tähänkin jotain mielipiteitä.
Toivon että  saisin asiallisia vastauksia, vaikka monen mielestä olen varmaan ihan kauhea ihminen.

Kommentit (1)

Vierailija

Ensimmäiseksi voisit kysyä itseltäsi miltä tuntuisi jos osat olisivat tämän naisen kanssa toisinpäin. Mitä jos sinun poikaystäväsi sekstailisi selkäsi takana toisen naisen kanssa? Olisiko se sinulle ok? Veikkaan, ettei olisi. Toisekseen haluatko varmasti ryhtyä juttuun miehen kanssa, joka viis veisaa oman seurustelukumppaninsa tunteista? Oikeasti?

Tokihan sinä olet sinkkuna vapaa tekemään mitä haluat ja loppujen lopuksihan se mies tässä väärin tekee, etkä sinä, mutta sinuna miettisin kuitenkin kahdesti haluatko varmasti ryhtyä kolmanneksi pyöräksi. Jotain tunteitahan miehellä on kuitenkin nykyiseensä oltava, kun eivät kerran ole vielä eronneet.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat