Miten selviän erosta?

Seuraa 
Liittynyt20.8.2013

Mies jätti eilen, oli kuulema kyllästynyt ja kaipaa "uusia haasteita" elämältä. Itse olin/olin tälläkin hetkellä täysin rakastunut mieheen, seurusteltiin yli vuoden. Mies itse kertoi että kaikki tunteet mua kohtaan ei oo loppunu, muttei jaksa enää. Asutaan yhdessä vuokralla asunnosta, josta minun oli helppo käydä koulua ja töitä (jota sain suuren vaivan ja etsinnän jälkeen) ja nyt olen menettämässä kaiken. En tiedä liittyykö tapaukseen muita naisia, en tosin ihmettelis sitä yhtään. Viime päivinä kohdella mua ku paskaa, ei antanut huomiota jos en mennyt sitä ite hakemaan, näprännyt puhelinta koko ajan ja kun itkin pahaa oloa nii kommentoi vaa tylysti että "ihan turhaa siinä pillität".... Eron ns. viimenen tikki oli se kun mieheni oli mennyt multa salaa tapaamaan jotain naista, kuulemma "kaveri" ja siitä kun suutuin ni alko kauhee huuto kun epäilen häntä. Tiedän varsin hyvin, että ansaitsen paljon parempaa, ja on mahdollista saada,mutta kun ei vaan kiinnosta muut miehet yhtään. Mitä pitäs tehä, onko jotain keinoo, jolla vähentää tätä tuskaa? Edes hieman. Se tuhos mun elämän. Tehdä ero miehelle mahdollisimman vaikeaksi?

Kommentit (2)

Minnapa
Seuraa 
Liittynyt19.6.2013

"Tehdä ero miehelle mahdollisimman vaikeaksi?"

Ei todellakaan. Toisen päätöstä pitää kunnioittaa, vaikka se onkin itsestä todella hankalaa ja rakastaa toista. Ja tunnen tilanteesi, itsekkin olen ollut jätetyn asemassa, ja en olisi halunnut erota. Kaikkein parasta olisi, jos saisit / ex-poikaystävä saisi nopeasti toisen kämpän, ja pääsisitte muuttamaan erille. Sitten ette pidä mitään yhteyttä toisiinne, niin jo alkaa ero helpottamaan pikkuhiljaa. Jos yrität tehdä eron hankalaksi miehelle, teet sen samalla myös itsellesi, etkä pääse helpolla yli hänestä, ja se se vasta hankalaa on.

tindee
Seuraa 
Liittynyt18.8.2011

Tuo viimeinen lause.. Toivottavasti et tarkoita sitä tosissasi. Itse erosin noin 4kk sitten, miehen päätöksestä, minulle oli ok, toki sattui mutta tiesin että monista eri syistä näin parempi, mieshän teki sitten erosta tosi vaikean, ja voin kertoa että vasta nyt 4kk päästä on alkanut tilanne kunnolla rauhoittumaan. Joten älä tee sitä virhettä. 

Parasta mitä voit itsellesi tehdä on se, että suret asiaa aikasi, käsittelet eron, ja yksinkertaisesti annat anteeksi sittenkuin pystyt. Niin minäkin tein. Tosin exäni ei kuulemma anna mitään ikinä minulle anteeksi, ja vihaa koska se on helpompaa, vaikka itsekkin teki todella paljon vääriä tekoja. Viha ja katkeruus ei vaan kanna pitkälle, ja yleensä se sitten kostatutuu uusissa suhteissa, eikä välttämättä pysty antamaan kaikkeaan uuden ihmisen kanssa. Jokainen tietysti tyylillään..

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat