Erilaiset asennot

Seuraa 
Liittynyt19.8.2013

Moro, ois kiva tietää minkälaisista seksiasennoista tykkäätte ja mikä siinä on parasta? Kaikkia nimmäin varmsti kiinostaa kehittyä silläkin saralla ja itestäniki ois kiva saaha jotain uusia vinkkejä ;)

Kommentit (3)

Agrobakterium
Seuraa 
Liittynyt12.3.2014

Meillä on vakiintunut yleisimmäksi asennoksi lusikka, tuntuu molemmista parhaalta. Toisinaan myös dogstyle, harvemmin normaali lähyssaarnaaja. Muutamia muitakin kokeiltu, mutta nuo ovat olleet parhaat.

Hentuska
Seuraa 
Liittynyt13.3.2014

Meillä miehellä on joku ihme fiksaatio lähetyssaarnaajaan ja sen eri variaatioihin, siten sitten yleisimmin vaikka itseä tätä nykyä alkaa jo ärsyttää koko asento. Toisinaan ollaan myös lusikassa, mikä tuntuu aina hyvältä. Itse tykkään eniten doggystylesta, nykyään vain harrastetaan sitä todella harvoin.

inlööv
Seuraa 
Liittynyt7.1.2012

Doggystyle on ykkönen! Mies pääsee syvälle ja osuu oikeeseen kohtaan.

tykkään myös olla päällä selkä mieheen päin ja ratsastaa tai laittaa kädet miehen jalkojen väliin ja liikkua "ylös-alas". Tällöin miehellä kuulemma hyvät näköalat ;)

lisäks tykkään kun mies on päällä ja mä selällään, mulla jalat koukussa vatsan päällä. voi siis olla jonkun mielestä tukala asento mut mies pääsee syvälle!

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat