Uusia kavereita hakusessa

Vierailija

Oon tosi kyllästynyt viettämään niin paljon aikaa vaan omassa seurassani, joten nyt oikeesti kaikki kaveria vailla olevat huomio! Täältä ruudun toiselta puolelta löytyy 22-vuotias aikuislukiolainen kuka asustelee Pirkanmaalla. Mua vois kuvailla mahdollisimman tiivistetysti huumorintajuseks, puheliaaks (aluks tietysti saatan olla vähän jäinen mut se on vaan sellasta alkujännitystä ja menee kyllä ohi), hymyileväiseks, hyväks kuuntelijaks, syvälliseks, luotettavaks, ennakkoluulottomaks ja itsepäiseks. Kavereiden kanssa mieluiten tykkäisin esimerkiks höpötellä syvällisiä ja ei-niin syvällisiä kahvilassa istuskellen, käydä leffassa tai viettää rentoa koti-iltaa, kokkailla tai käydä ulkona syömässä, matkustella Suomessa ja ulkomailla, tehdä spontaaneja hauskoja juttuja, keilata/minigolfata/uida/whatever, hengailla ulkona...Vaihtoehtoja riittää!

Kaikki samanhenkiset ihmiset, nyt rohkeesti ottamaan yhteyttä muhun osotteen immortal91@windowslive.com kautta! Tää yksinäisyys vaivaa mua oikeesti aika paljon nykyään, koska suurinosa kavereista a) asuu kaukana b) on liian kiireisiä ehtiäkseen olemaan mun kanssa kuin joskus ja jouluna tai c) on erkaantunu musta syystä tai toisesta. Mutta mä aion tehdä muutoksen tähän asiaan, eihän tää nimittäin valittamalla parane!

Ja tosiaan mulla ei nyt mitään kummempia "kriteereitä oo", pääasia vaan olis, että oot aidosti halukas tutustumaan muhun ihan in real lifekin ja että näkeminen ei olis aina jumalattoman työn ja tuskan takana eli joko asut lähistöllä tai sitten oot valmis siihen, että esim.vuoron perään hypätään bussiin/junaan/auton rattiin ja lähdetään toista moikkaamaan :)

Kommentit (0)

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat