Yksinäinen tulevaisuus pelottaa/ahdistaa.. onko muita?

Seuraa 
Liittynyt2.9.2012

Onko muita, joita ahdistaa että joutuu viettämään tulevaisuutensa yksin tahtomattaan?

monta monituista vuotta olen ajatellut että kyllä minä miehen löydän. Kun pääsin yläasteelta, ajattelin että löydän miehen ku lähen opiskelee. Eipä löytynyt. sitten ajattelin että kyllä löydän kun olen täysi-ikäinen ja pääsen baareihin jne. Eipä ole löytynyt. Sitten löysin sen. 1,5v  sitten tutustuin erääseen ihanaan mieheen. Olin VARMA että nyt onnistaa. Noh. puoli vuotta sitten hän sanoi etten minä kiinnosta häntä. Sillon maailmani romahti. Ei siis oltu yhdessä, mutta voin sanoa että rakastan häntä, ollaan sentään niin hyvät ystävät. Rakastan siis edelleen..

Vihdoin ja viimein alan pikkuhiljaa sisäistää asian ettei meistä koskaan tule mitään. Olen ruvennut jopa taas katselemaan miehiä sillä silmällä. Mutta miten ihmeessä löytää mies kylältä, josta tuntee jo suurinpiirtein kaikki ja tietää ettei täällä ole ketään sopivaa? Elämäni mies meni ohi, hän haluaa olla vain kaveri, ei muuta. Välillä tuntuu että haluaako sitäkään kun ei pidä mitään yhteyttä... Ja itse olen rakastunut häneen ihan täysin. Olen elämäni aikana kuvaillut monesti unelmieni miehen, ja hän vastaa sitä TÄYSIN.

Tiedän olevani nuori, vasta 21. Mutta kun jokainen ympäriltäni seurustelee, enkä minä ole koskaan seurustellut. Olen niin 100% varma että tulen viettämään elämäni yksin. 

En tiedä miten mä suhtaudun tähän. Minä, joka haluan miehen, lapsia, omakotitalon maalta, joudun olemaan yksin. Minkä takia minulle on tullut tämmöinen kohtalo?

Onko ketään kohtalontovereita? :D

Kommentit (1)

Minnapa
Seuraa 
Liittynyt19.6.2013

Tähän voisi tosiaan vain kommentoida, että olet vasta 21-vuotias, joten älä huoli. Mene paikkoihin, tutustu ihmisiin, ja sitten kun sopiva löytyy kohdalle, niin tee asialle jotain :) Nykyään seurustellaan tosiaan vaan nuorempana ja nuorempana, joten se varmasti tuntuu "pahalta", jos ei itse vielä ole seurustellut. Mutta kyllä jossain vaiheessa joku sopiva kohdille löytyy.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat