Mexican dinner

Kommentit (12)

Vierailija

Oi kuulostaa herkulliselta! :) Tuli tässä mieleen että onko sulla joku tietynlainen ruokavalio ku pysyt noin hoikkanakin, vai miten pidät ittes hyvässä kunnossa? :D Ihana blogi, ja olet niin iloisen ja positiivisen oloinen! :)

Vierailija

Kiitos :) Tosiaan ei mitaan tiettya tarkkaa ruokavaliota harrasteta, itse olen tosin viime aikoina kiinnittanyt enemman ja enemman huomiota taalla siihen mista ruoka tulee ja mita siihen on lisatty. Syon todella paljon kasviksia ja vihanneksia kanan/lampaan/possun kanssa ja punaista lihaa yritan valttaa. Myos maidon ja jugurtin jatin pois kevaalla jatkuvien vatsavaivojen takia ja kaytan nykyaan riisimaitoa joka on auttanut todella paljon omaan vatsaani. Muuten kylla tykkaan herkuista, leivon mielellani ja erilaisia tortilla sipsit ovat suurta herkkuani. Tasta saisin tosiaan kokonaisen postauksen aikaan, eli kiitos vinkista!

Vierailija

Kavisi mullekin tuollainen ihana ruoka! Vahan aikaa sitten olin yhdessa tosi hyvassa meksikolaisessa ravintolassa jossa tilattiin vaan kolme juttua mutta syotavaa oli ihan liikaa kolmella vaikka oli kuinka herkullilsta. Mun kotokortteerissa on vain intialaisten (!) pitama italialainen sekasopparavintola joka tarjoaa myos erinaisia "meksikolaistyylisia" juttuja. Varmaan aika kaukana tuosta oikeasta tunnelmasta tosin :)

t.ella b

Vierailija

Heh kuulostaapa hauskalta, ja tosiaan meksikolainen keittio kayttaa niin perus juttuja joita sitten vain yhdistellaan eri ruuissa. Tykkaan ihan tosi paljon koska allergisena voin jattaa esimerkiki guacamolen pois ja silti maistuu hyvalle. Ja yleensa annokset ovat kylla hyvan kokoisia! 

Vierailija

moi! mulla olisi sellainen kysymys, että tiedätkö vaaditaanko USAn puolelta Meksikoon päiväksi tai pariksi mentäessä mitään erityistä viisumia..? Oletko ikinä käyttänyt suomalaisia vieraitasi rajan toisella puolen autolla, miten homma on toiminut..? Itselläni on San Diegossa meksikolaissyntyinen ystävä, joka haluaisi näyttää minulle Meksikoa, mutta hänen mielestä saattaisin tarvita jonkun multi entry visan..? koko reissu kestää alle 3kk, joten USAn viisumia ei tarvita. tulipa pitkä selitys, mutta toivottavasti pointti tuli ilmi! Heh melkein liittyy postauksen aiheeseen... Kiitos jo etukäteen vastauksesta!!! :)

Vierailija

heii, en ole ikina vienyt suomalaisia vieraita rajan toiselle puolelle ihan turvallisuudesta, mutta tosiaan pääsee käymään ilman mitään viisumia. :)  Moni luulee etta jotain erityista tarvitsisi, mutta ei. :) Passi vain mukaan jolla tuli Jenkkeihin ja rajan yli. :) 

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat