miten saada pakkomielle ihastus pois mielestä??

Vierailija

Tuun oikeesti hulluks >.<

kaikki alkoin, kun olin ylä-asteen tutustumispäivillä joskus vuonna nakki. Siellä tapasin erään ihanan pojan, joka oli erikoulusta kuin minä (siihen aikaan oli vielä paljon pikku kouluja). Tämä poika sitten tuli ylä-asteella samalle luokalle kuin minä ja olin koko ylä-aste ajan häneen ihastunut, vaikka oli minulla poikaystäviäkin siinä välillä, mutta aina se oli jotanki niin ihana. Ikinä en hänelle uskaltanut kertoa mitä hänestä mietin. Sitten loppui ylä-aste ja en ole häntä nähnyt kuin kerran vilaukselta sen jälkeen (aika jännä kyllä, kun asutaan kumpikin samassa pikku-kaupungissa, ja vieläpä melkein samalla kadulla :D )

ylä asteen loppumisesta on nyt yli 5 vuotta, ja minulla on ihana mies ja ihana lapsi. Silti minä en saa sitä ihmistä pois mielestäni, vaikka mitä tekisin. Oikeastaan minua ei välillä edes kiinnosta, että mitä koko tyypille kuuluu tai mitään, mutta sitten nään jatkuvasti siitä unia, ja sit sen takia se pyörii päivälläki päässä.

oon oikeesti ihan hukassa !! Onko joku muu ollu joskus samallaisessa tilanteessa, ja jos on niin miten pääsit pakkomielteisestä ihastumisesta eroon? Tarviin oikeesti apua!

Kommentit (0)

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat