ahdistaa!

Seuraa 
Liittynyt21.11.2010

olen deittaillut 2kk miestä ja lopulta hän kysyi viime viikolla, että seurustellaanko me :) Olin sitä ennen kysellyt sitäe hkä liian aikaisin ja hän sanoi, että haluaa asioiden edetä omalla painollaan eikä vielä halua seukkaus-statusta sillä se hänelle iso asia. Sovimme että emme kuukauteen puhu mikä juttumme status on. Siitä ei kestänytkään kuin hetki, niin hän kysyi että seurustellaanko. Hän haluaa nähdä tyyliin päivittäin, olen asunut siellä teoriassa pari viikkoa, ja lisäksi viestittelemme päivittäin. Minua ahdistaa että miten hänen mielensä muuttui yhtäkkiä ja toinen asia, että miksi hän haluaa niin tiiviisti asua jo ns. yhdessä. Itse olen alkanut pohtia että onko minulla tarpeeksi tunteita kun epäilen hänen vilpittömyyttään, että onko kukaan noin aktiivinen ja haluaa nopeasti edetä tuollaiselle arkiselle hengaustasolle. En tiedä vaikuttaako kuvioon se, että lähden kuukauden päästä toiselle paikkakunnalle takaisin, mutta siitä huolimatta hän halusi sopia että seurustelemme. Ahdistaa, että mistä johtuu hänen kiivaus tässä jutussa etenemisessä, kun itsestäni tuntuu vaivaannuttavalta ottaa kädestäkään kiinni kävellessä vaikka olemme yhdessä? (minä olen 22v ja hän 25v.)

Kommentit (0)

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat