No Stress in L.A.

Sivut

Kommentit (17)

Vierailija

Kuulostaa hyvältä ja odotan innoissani mitä tuleman pitää!! :) Tsemppiä ja mahtavaa, että olet löytänyt sen mitä haluat tehdä ja uskallat lähteä toteuttamaan!!!

Vierailija

Saan tällaisista postauksista tosi paljon virtaa! Mulla on itsellä sama tilanne, opiskelen alalla, jonka olen tajunnut nyt viimeistään olevan hyvin kaukana siitä, mitä haluan tehdä työkseni. Valmistun pian, ja välillä tosiaan tuntuu rankalta mennä ns. vastavirtaan, ja muodostaa elämästä juuri itsensä näköistä. Mutta pitää vaan muistaa, että minä olen minä, ja tämä on juuri minun elämäni! :)

Ihania nämä sinun pohdiskelu postaukset aina!  Vaikutat aivan upealta tyypiltä! Hyvää loppuviikkoa! E

Vierailija

Mukava kuulla etten ole ainoa joka on miettinyt mita ihmetta sita pitaisi tyokseen tehda. Onneksi sita ei ole koskaan liian myohaista aloittaa alusta ja tehda sita mista itse pitaa. 

Ja kiitos paljon kommentista, ihana tietaa etta naista pidetaan. :) Ihanaa paivaa!!!

Vierailija

Tervehdys!

Tekstisi oli suoraan kuin omasta päästäni,sillä erotuksella ,että olen varmaan n.15v sinua vanhempi,ja edelleen pähkäilen mitä isona tekisin,ideoita on kyllä....

Nykyisin on oikeastaan aika mahtavaa,että voi elämänsä aikana  tehdä monenlaisia juttuja ja töitä.Se taitaa olla enemmän vakio kuin poikkeus.

Kaikkea hyvää sinulle,ja menestystä firmalle!Toivottavasti kuulemme siitä pian :)

-Siiri-

Vierailija

:) Hih joo valilla mietin etta onko edessa haamottava kolmekymppinen jo aika milloin pitaisi jo tietaa mita tehda, mutta onneksi elamassa voi valita uuden suunnan viela myohemminkin. :) 

Ja kiitos paljon, kiva saada sielta ruudun takaa tsemppia!

Vierailija

Heippa:)

Haluisitko teha postauksen vaatteista, ehka enemman jo syksyn tyyliin missa ripaus kesaa ;) niista sais hyvin ideaa omaan pukeutumiseen,koska rakastan sun rentoa mutta huoliteltua tyylia yli kaiken! Tsemppia sinne!

Vierailija

Heii, laitetaan postaustoive talteen, taalla kesa kylla jatkuu viela seuraavat kaksi kuukautta niin syksy vaatteita ei ehka ihan hirveasti viela nahda paivan asuissa, muuten kuin illan tullen kun viilenee. Mutta kaupoissa kylla bongailin kaikkia ihania juttuja, eli ehdottomasti yritan saada mukaan hieman syksyisempia vinkkeja! 

Vierailija

Mä olen niiiiin iloinen sun puolesta! Niitä sun ekoja blogeja lukiessa, kuvissa oli useesti aika vakavan näkönen tyttö (jolla oli paidan napit napitettu viimeseen nappiin asti kiinni:) )ja sitten kun sä postasit kuvia itsestäs hassuttelemassa, ni mä muistan monesti miettineeni et niistä hetkistä huoku tosi ilonen tyttö. Oli ihan mahtava huomata, että jenkkeihin lähdön jälkeen kuvat on ollut poikkeuksetta sellasia, oot joka kuvassa niin onnellisen näköinen,huonoinakin päivinä:)  

Niin hienoa et otat rohkeesti askeleen kohti unelmia,olen varma että tämä(kin) onnistuu sun kohdalla!!!

....ja sitten kepeämpiin aiheisiin:MIKÄ TOI LAUKKU ON?!...ai anteeks et mä huudan mutku se on niin i-ha-na!!!

Liisalainen

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat