HOI Oululaiset leidit!:)

Vierailija

Nyt kaivattas Oululaisista uusia tuttavia! Olisi mahtava jos saatas ihana tyttöporukka kasaan, leffa/shoppailu/terassi/biitsi seuraa.

Itse olen tällänen "tavallinen" nuoren naisen alku(ikää 22v).  Jos jotain kertoisin itsestäni.. Asun avopuuolisoni ja kissan kanssa täällä Oulussa. Tykkään käydä lenkillä ja shoppailusta(aina kun tili antaa:D) Luonteeltani olen aika rauhallinen, mutta spontaani. Eli mut on yleensä aika helppo saaha houkuteltua mukaan.

Vaikiaa ruveta itsestään selostaan oikeen mitään, mutta jos ees vähän siltä tuntuu että voitas toimeen tulla niin ois kiva! Eli ei muuta kun viestiä laittamaan:)

Kommentit (6)

Vierailija

Kuulostaispa hyvältä!

Itse olen kans reilu parikymmpinen ja sosiaalinen ja uudet kaverit eivät olisi pahitteeksi :) Tosiaan vielä kun sää suosii ja aurinko paistaa, olisi piknik tai terassilla käynti mukavaa!

Vierailija

Kyllä! tääll myös yksi neiti vois ilmoittautua tähän messiin. ite kans aika rauhallinen mut spontaani eli todellakin lähenmessiin jos johonki houkuttellee :D

mitenkäs me aletaan pitää yhteyttä ja tutustuun? Mul ei oo naamaa kirjassa elikkäs sitä kautta ei onnistu muttasmuttas onhanniitä muitakin keinoja ko se.. :D

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat