Tyttöporukka Tampereelle?

Vierailija

Moikka! Olisko teillä kiinnostusta kasata 4-10 hengen porukkaa kaikenlaiseen mukavaan tekemiseen :)? Oon ite 22-vuotias, mutta muiden iällä ei ole minulle niin merkitystä, kaikenikäiset ovat tervetulleita! Itseäni kiinnostaa esimerkiksi elokuvat/museot/teatteri,  baareilu, kesäisin piknikilä istuskelu ja talvisin kahviloissa käynti. Olen kyllä avoin kaikenlaiselle aktiviteetille. Ainoa on yleensä vaan, että ei tahdo olla seuraa esimerkiksi jollekin keikalle tai erilaisiin tapahtumiin. Nyt olisikin hakusessa porukka, kenen kanssa tehdä esimerkiksi yllämainittuja asioita :). Jos löytyis kiinnostuneita, niin voisitte vaikka laittaa tähän sähköpostiosoitteita, laittelen vaikka sitten kaikille mailia kerralla :).

Sivut

Kommentit (24)

Vierailija

Onko porukka jo "täynnä" tai tehnyt jo suuret suunnitelmat? Kotoisin olen Tampereelta, mutta opiskelen/asun itäsuomessa, mutta käyn Tampereella todella usein siltikin. Syksyllä täytän 24.

Vierailija

Kysyjille tiedoksi, että vielä ei ole ryhmä täynnä ja vielä pääsee porukkaan mukaan tosi hyvin :). Laitoin vasta äsken ensimmäisen sähköpostin kaikille tähän sähköpostiosoitteensa jättäneille, toivottavasti tuli perille! Suunnitellaan siellä sitten paremmin kuinka edetään.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat