Ujopäivän asu

Kommentit (8)

Vierailija

Vau, miten kivat kuteet! Niin ja ujopäivät kuulostaa tutulta! Sitten on myös sönkötyspäiviä ja sähläyspäiviä. Tänään oli sähläyspäivä. :D

Vierailija

Haha! Sönkötys- ja sähläyspäivät ovat täälläkin erittäin tuttuja. :D Mulla on myös törmäilypäiviä aika usein, kuten tänään töissä. En sentään asiakkaisiin törmäillyt, mutta kaikkiin mahdollisiin kulmiin, laatikoihin ja seiniin! :D

Vierailija

Tuttu juttu! Joskus sitä miettii jopa kaupan kassalle osoitettuja reploja ihan liikaa etu- ja jälkikäteen... On kyllä muutenkin (mulle ainakin) todella tarpeen saada "erakkopäiviä" ilman "turhaa" kommunikointia. 

Vierailija

Joo, kuulostaa tosi tutulta. Mä myös kaipaan "erakkopäiviä". En jaksa olla sosiaalinen koko ajan... :D Mussa on ehkä pieni pala yksinäistä sutta?!

Vierailija

Hei, kivat sivut,

muista nuori nainen opetella kantamaan kehoasi hyvässä ryhdissä.  Vatsa- ja selkälihakset kuntoon ja kannat itseäsi komeammin. Kun vielä muistaa hartiat ja lavat alas taakse, niin johan alkaa näytää hyvältä.    t. joogailija-täti

Vierailija

Haha! Kiitos vinkeistäsi! Mulla on tosiaankin aina ollut vähän laiska ryhti... Pitäis tosiaan alkaa tehdä sille jotakin, ettei vanhempana tule isoja ongelmia sen vuoksi. :)

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat