Tapailusuhde - mies ei halua seksiä? mitä ihmettä?

Seuraa 
Liittynyt30.7.2013

Olen tapaillut n. 6kk ihanaa miestä, kerrankin kunnon poikaystävämateriaalia. Tässä on vain yksi ongelma (emme ole siis kertaakaan päässeet seksiin asti): kun esim. ilta etenee siihen pisteeseen, että pitäisi lähteä jommankumman luokse tai ylipäätänsä puhua siitä hänelle tulee hirvee paniikki ja keksii mitä ihmeellisempiä (ja hyvin läpinäkyviä) selityksiä miksi hänen juuri nyt täytyy tehdä sitä ja tätä ja tuokin meno on heti aamusta. Tai sitten jos jopa pääsemme esim. minun ulko-ovelle, sama paniikki iskee siinä ja jään suu auki siihen sitten yksin ihmettelemään. Muutoin hän on todella kultainen ja ihana, käyttäytyy aivan kuin olisin hänen tyttöystävänsä, on esitellyt minut ystävilleen, suutelee yms koskettelee minua ihan julkisesti, ettei sitäkään yritä mitenkään peitellä. Nyt kun tätä samaa on jatkunut tosiaan jo pidemmän aikaa, enkä ole koskaan aiemmissa suhteissani törmännyt vastaavaan, päätin nostaa kissan pöydälle. Koska joko tässä täytyy tapahtua jokin muutos tai sitten muuta vaihtoehtoa ei ole kuin pistää poikki. Laitoin hänelle viestin, missä kerroin olevani hyvin ymmälläni tästä tilanteesta ja kehoitin sanomaan ihan rehellisesti ja suoraan mistä kiikastaa? jos minä en häntä sitten kuitenkaan kiinnosta yms. Sanoin myös etten halua mitenkään enää häiritä hänen elämäänsä jos hän ei tätä itse halua. No minkäänlaista vastausta en ole sitten saanut! Miehestä pidän todella paljon ja harmittaa kovasti, että tämä meni näin, mutta taidan jatkaa elämääni eteenpäin ennenkuin satutan pahemmin itseäni.

Mitä mieltä olette?? Mistä miehen outo käytös voisi johtua? Kannattaako tätä jatkaa? Kiitos!! :>

Kommentit (9)

Minnapa
Seuraa 
Liittynyt19.6.2013

Olisiko kannattanut ottaa tämä miehen käytös puheeksi hyvässä hengessä ja kasvotusten? En itse ainakaan tuollaista asiaa kysyisi tekstiviestin välityksellä, koska siinä ei kuule toista, näe sen ilmeitä yms. Mies voi hyvinkin reagoida siihen niin, ettei vastaa mitään. Eli jos sua kiinnostaa tämä mies edelleen, niin yritä tavata ja keskustella asiasta, olette kuitenkin tapailleet jo kuutisen kuukautta, niin kyllä silloin pitää voida puhua toisen kanssa.

SusanneW
Seuraa 
Liittynyt30.7.2013

Mietin tuota ensin, että laitan hänelle viestin, että voisimmeko nähdä, haluaisin keskustella eräästä asiasta. Mutta sitten mietin että hän ei uskalla/peruu koko tapaamisen/juoksee mua pakoon/lähtee tilanteesta, kun kysyn asiasta. Ajattelin että ainakin viestillä saan asiani ns. perille asti ja hän sitten tietää mitä ajattelen. Pitäisikö laittaa nyt uusi viesti vai antaa hetken aikaa vaan olla, että saisi miettiä rauhassa? Toisaalta haluaisin yrittää vielä, mutta toisaalta olen jo aikalailla luovuttanut, olen kuitenkin kestänyt tätä jo niin kauan.. Hankalaa :/

Sunqueen
Seuraa 
Liittynyt11.10.2011

No kai tuo jatkuu, jos ette puhu. Hyvä, että otit asian puheeksi, mutta ilmeisesti se olisi kannattanut tehdä kasvotusten, koska mies näyttää menneen taas paniikkiin. Ehkä hän on neitsyt tai hänellä on huonoja kokemuksia seksistä tai sitten hänellä on jotain terveysongelmaa. Joka tapauksessa häntä näyttää pelottavan. Kannattaa olla kärsivällinen, eikä painostaa. Jos puhut asiasta varovasti, asiat kyllä lähtee etenemään

SusanneW
Seuraa 
Liittynyt30.7.2013

Neitsyydestä ei ole kyse, sillä olemme molemmat yli 30-vuotiaita ja hänellä on takana kyllä parisuhteita. Olen miettinyt vaikka mitkä ratkaisut päässäni läpi enkä vieläkään tiedä miksi hän noin käyttäytyy. Mietin onko hänellä toinen, mutta se olisi toisaalta hyvin outoa koska ei ole minua yrittänyt mitenkään "peitellä" esim julkisilla aluella. Tai mistä minä tiedän! Tuntuu etten tiedä kyllä mistään enää mitään... Olen yrittänyt olla kärsivällinen, mutta se on jo hyvin koetuksella. Voiko tästä enää päästä eteenpäin? tai voiko suhteen saada vielä toimimaan tälläisen jälkeen? 

Minnapa
Seuraa 
Liittynyt19.6.2013

Puhumalla voi saada, rehellisesti ja kasvotusten. Mutta sitä ei ikinä tiedä, mikä miehellä on takana, että noin käyttäytyy ja voiko hän avautua asiasta. Voithan kokeilla vielä lähestyä häntä vähän "kevyemmissä merkeissä", eli ehotat vain jotain normaalia, mitä teit ennen viestiä. Sitten jos tilanne suo, niin voit siirtyä puhumaan sinua vaivanneesta asiasta.

onelifegal
Seuraa 
Liittynyt13.8.2013

Harvemmin koskaan mihinkään kommentoin, mutta nyt on pakko oikein ihmetellä ja sanoa, että täällä tismalleen sama tilanne! Paitsi että tapailu kesti huomattavasti vähemmän ja olemme alle kolmekymppisiä (mies minua vielä nuorempi). Myös yritin sopia tapaamista, jotta saisin selitystä miehen käytökselle. Viimeinen tapaaminen ei koskaan järjestynyt, jonka vuoksi myös lähetin samankaltaisen viestin. Kuten arvata saattaa, vastausta en saanut ja aikaa on jo kulunut useampi viikko. Syitä olen hakenut itsestäni ja käännellyt asiaa loputtomiin pääni sisällä. Kaikki oli viime näkemällä niin mahtavasti. 

SusanneW
Seuraa 
Liittynyt30.7.2013

Olen ihan unohtanut tulla tänne mainitsemaan että mies lopulta vastasi (viikon sisällä) ja pahoitteli käytöstään eikä ole tarkoittanut mitenkään loukata minua, päinvastoin pitää minusta ja haluaisi kyllä yhä nähdä ja jatkaa. Olin aluksi helpottunut saamastani vastauksesta, mutta sitten tajusin etten edelleenkään saanut oikeasti ns.minkäänlaista järkevää vastausta miksi olemme tässä tilanteessa. En osannut vastata viestiin mitään. Sitten törmäsimme sattumalta ulkona kauppareissulla ja juttelimme. Nyt kun olemme taas jatkaneet tätä samaa kuin aina ennenkin, olen alkanut tosissani miettiin, että mitä ihmettä teen tällaisessa suhteessa.... en saa tästä oikeestaan mitään irti, voiko tätä edes kutsua suhteeksi? miehestä pidän todella kovasti, mutta en jaksa enää yhtään asioiden kiertelyä ja niiden selittelyä. :/ olen kaksi kertaa kysynyt suoraan mikä tämä meidän juttumme oikeen on ja siihen saan kyllä vastauksen, mutta täysin kiertelemällä ja hyvin epämääräisen mistä en ota selvää. 

onelifegal: en tiedä voiko näin edes sanoa, mutta helpottavaa kuulla että jollakin muulla on tapahtunut vastaavaa, olen luullut että olen ainoa ihminen asian kanssa. Tiedän tunteen, mietin yötäpäivää mitä olen tehnyt väärin.. kuinka kauan tapailitte? luulisi, että miehelle olisi hyvin kiusallista jos vaikka myöhemmin sattumalta törmäätte, jos ei rohkene mitään vastata!! ja kun en ymmärrä mitä pahaa on sanoo toiselle mitä oikeasti ajattelee.. 

onelifegal
Seuraa 
Liittynyt13.8.2013

Ajattelinkin, että teidän juttu on varmaan jo jotenkin selvinnyt nyt, kun aikaa on kulunut ja hyvä niin. Ehkä tuo aika teki hyvää teille, jos nyt huomasit ettei juttu taidakkaan olla sitä missä olisit onnellinen. Pääasia, että sait kontaktin, koska tämä puhumattomuus on pahinta. 

Me ehdittiin tapailla noin kuukauden ajan ja kyseinen aika oli aivan mahtavaa kaikilta muilta osin. Siksi tuntuu niin epäreilulta olla nyt tässä tilanteessa, kun ei oikeastaan edes tiedä missä tilanteessa.. Onko vielä jotain vai ei. Uskon kuitenkin että asiat selviävät myös meillä, sitten kun kohtaamme, samalla paikkakunnalla kun asumme. 

Samoin myös mulle oli jotenkin helpottavaa lukea vastaavanlainen tarina ja antoi mulle uudenlaista uskoa siihen, että tämäkin asia saa selityksensä sitten, kun sen aika on. Ehkä juuri silloin, kun sitä vähiten odotan. :)

HerraRakkaus
Seuraa 
Liittynyt18.3.2014

Yksi mahdollinen selitys voisi olla että mies on kuitenkin "lähes homo" eli taistelee itsessään sitä puolta vastaan... haluten olla täysin hetero. Ja kun pitäisi sitten oikeasti seksistä keskustella ja jopa sitä harrastaa, niin iskeekin alitajunta peliin laittaen paniikin päälle.

Minulla eräs naispuolinen ystävä pyöri paljon homo piireissä. Hän sai paljon "palvontaa" todellä hyvännäköisiltä kundeilta, jotka olivat siis homoja. Paljon myös suuteli heidän kanssaan, joka ei tuntunut olevan homoille mikään ongelma. Mutta kun pari kertaa hän yritti houkutella homppelia kokeilemaan jotain muutakin naisen kanssa, niin reaktiot olivat vain ärsyyntymistä... eli olivat siis aidosti homoja.... suutelusta huolimatta.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat