Uusia ystäviä Espoo/ Helsinki :)

Vierailija

Moikka!

Olen 19 vuotias naisenalku ja miehen perässä Espooseen muuttanu pari vuotta sitten mutta vieläkään ei ole hirveästi kavereita löytynyt ja olisi kiva tutustua uusiin ihmisiin! :) 

Itse olen hieman ujo mutta hieman kun tutustuu niin alkaa ääntä ja hulluutta löytyä :D 

Iälläsi ei ole väliä kunhan baariin pääset! Myös joku pikkukaveriporukka olisi tosi kiva :)

Kommentit (12)

Vierailija
Vierailija

Moikka!

Olen 19 vuotias naisenalku ja miehen perässä Espooseen muuttanu pari vuotta sitten mutta vieläkään ei ole hirveästi kavereita löytynyt ja olisi kiva tutustua uusiin ihmisiin! :) 

Itse olen hieman ujo mutta hieman kun tutustuu niin alkaa ääntä ja hulluutta löytyä :D 

Iälläsi ei ole väliä kunhan baariin pääset! Myös joku pikkukaveriporukka olisi tosi kiva :)

Moikka!

Mulla on ihan sama juttu, olen aikoinaan muuttanut Helsinkiin miehen takia, mutta se juttu kariutui jo aikoja sitten ja nyt olenkin onnellisesti uudessa suhteessa, useamman vuoden olen täällä jo asustellut mutta uusia naispuolisia ystäviä ei ole montaakaan matkan varrella vielä löytynyt. Olen luonteeltani vielä todella ulospäinsuuntautunut ja positiivinen niin ihmettelen kyllä :D

Vierailija

heeei täältä löytyisi myös yksi 19-vuotias espoolainen, joka kaipailisi uusia tuulia kaveririntamalle! :) lukion jälkeen kaverit on vähän hajautuneet kuka minnekin ja muutenkin olisi mukava tutustua uusiin naamoihin! olen iloinen höpöttelijä ja uudet naispuoliset tuttavuudet olisi kaivattuja, kun parisuhteen myötä kaveripiiri on vaihtunut miesvaltaiseen.. :)

Vierailija

Täältä löytyy myös 20-vuotias Espooseen vuosi sitten miehen perässä muuttanut mimmi. Aloitin amk-opiskelut tammikuussa, mutta koulustakaan ei ole kovin läheisiä ystäviä tullut, joten kaipailisin uusia tyttökavereita, ja ystäviä :)

Vierailija

Joo mäki alotin koulun tänne muuttaessa Helsingissä mut ei sieltäkään sitten läheisiä ystäviä oo tullut.. olisi kiva jos joskus onnistuis vaikka joku tapaaminen pienellä porukalla jos olisi halukkaita? :) -alottaja

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat