Kun halut eivät kohtaa...

Vierailija

Okei cosmonaiset, nyt apua kaivataan!

Olen pian parikymppinen nuori naisenalku ja olen seurustellut noin vuoden verran itseäni muutaman vuotta vanhemman miehen kanssa. Olemme asuneet jo reilusti yli puoli vuotta yhdessä, joten suhteemme on edennyt melko nopeasti. Ongelmani on, että minusta tuntuu, ettei meidän seksuaaliset halumme kohtaa.

Aluksi suhteessamme oli reilusti seksiä ja se oli erittäin hyvää, ja on edelleen! Sitä on kuitenkin mielestäni aivan liian vähän. Poikaystävälleni riittäisi 1 krt viikossa tai PARISSA!  Silloinkin minä saan tehdä kaikki aloitteet. Kuitenkin mieheni innostuu aloitteista ja seksimme on mahtavaa, sillä mieheni huomioi minua erittäin paljon. Myös sängyn ulkopuolella kaikki tuntuu menevän hyvin. Minut on esitelty kavereille ja sukulaisille, nautimme toistemme seurasta ja olemme jopa löytäneet yhteisen harrastuksen. Silti aikaa on jäänyt omille kavereille ja harrastuksille.

Olen yrittänyt puhua asiasta mieheni kanssa, mutta hän ei näe mitään ongelmaa. Kun yritän selittää, miksi asia on minulle ongelma mieheni lupaa aina yrittää enemmän, mutta kuitenkaan konkreettisia tuloksia ei näy. Harmittaa, koska haluaisin nähdä hänen tuntevan intohimoa minua kohtaan. Missä on vika? Enkö vastaa hänen naismakuaan? Vai onko kyse taas vain tyypillisestä "liian hyvää ollakseen totta"- miehestä, kun katsotaan pintaa syvemmälle.

Kommentit (1)

SusanneW
Seuraa 
Liittynyt30.7.2013

Mulla oli nykyisen exän kanssa tää sama ongelma. Tapasimme ja asiat etenivät hyvin nopealla tahdilla. Minä sain aina tehdä seksiin aloitteet tai sitten sitä ei ollut. Järkytyksekseni hän kerran pamautti minulle (jo hyvin nopeasti tapailun alettua): "minun mielestä sitä seksiä ei tarvitse joka kerta olla". Tapailimme silloin siis n. 3 kertaa viikossa. En voinut käsittää tätä, koska aiemmissa suhteissani seksin tai sen harrastamisessa ei ole ollut mitään ongelmaa, päin vastoin minä olen saanut jopa vähän jarrutella. Ehkä juuri sen takia olikin niin vaikea käsittää tätä tämän miehen "päätöstä". Mitä pidemmälle suhteemme meni, sitä hankalammaksi seksi meni, hänellä ei enää edes melkein seisonut kun olisi pitänyt yrittää. Tämä ajoi taas minut pettämään häntä, koska en yksinkertaisesti voinut ja halunnut olla lähes seksittömässä suhteessa/sitä oli minun makuuni liian vähän. Suhdetta kestin, koska kuitenkin pidin miehestä ja hänen kanssaan oli muuten hyvä olla. Lopulta suhteemme päättyi eroon, mistä olin suorastaan jo helpottunut, kun jäin rysän päältä kiinni. Myös minä yritin keskustella muutamaan kertaan asiasta miehen kanssa ja kysyä missä on vika, mutta en saanut oikeen minkäänlaista vastausta.

Eli pähkinänkuoressa: en usko, että sinussa on vikaa, teidän halunne eivät vain kohtaa. Kysymys kuuluu kauanko jaksat kattella häntä ja miettiä miten asiat voisivat olla toisen miehen kanssa? 

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat