APUA! SAAKO NÄISTÄ HIUKSISTA VAALEAT KAMPAAMOSSA? (KUVA)

Vierailija

KUVA (laatuja + hitusen vääristää väriä) > http://aijaa.com/vMVNFA

joo eli mulle on siis 2 värinpoistoa tehty aika tummanruskeista hiuksista, joita on värjätty _todella_ useaan kertaan. tyvestä nää on ihan vaaleat, sellaset hieman keltaiset. muualta nää on keltaoranssit, ei oranssit, eikä keltaset vaan siltä väliltä..

mulla on kahden viikon päästä kampaajalle aika, siellä tarkotus olis värjätä nämä, yrittää siis saada mahollisimman vaaleat ILMAN keltaisuutta ja oranssisuutta.

eli tulisko näistä hiuksista semmoset blondit? vai tarviiko toisenkin kampaamokerran yms? ja tosiaan kun mulla on monta värikerrosta päällekkäin tummaa ruskeata, niin senkin takia vähän pelottaa :s

+ kertokaa toki hyviä hopeashampoita, ois tosiaan tarkotus sekin hommata, kuhan nää alkaa olemaan pikemminkin kellertävän väriset, kun se ei ilmeisesti oranssihtaviin hiuksiin tehoa

Kommentit (10)

Mali
Seuraa 
Liittynyt3.11.2011

Ton kuvan perusteella saa ihan helposti, mut jos kuva vääristää paljonkin, kuten ilmeisesti vääristää? niin en oo ihan varma. :D Paljon vaan hopeeshamppoota, niin eiköhän niistä hyvät tuu :)

Minnapa
Seuraa 
Liittynyt19.6.2013

Tuon kuvan perusteella itsekin sanoisin, että kampaamossa voisivat saada siitä nätin blondin. Tietenkin se voi vähän vaikeuttaa, jos siellä on montaa eri sävyä, mutta olen kyllä itsekin silti saanut kampaamossa hiuksista kivan blondit. Ja kampaamossa tehtiin blondauksen jälkeen sellainen hoito, joka taittoi sen keltaisuuden pois. Joten kannattaa jutella kampaajan kanssa mikä on fiksuinta + paljonko olet tietenkin valmis laittamaan rahaa. Itse käyn yleensä hoitamassa tuon homman kampaamokoulussa, joten siellä tulee blondaus + taittohoito suhteellisen halvaksi. Ja jos sulla on tosiaan tosi keltaiset hiukset, niin pelkästään hopeashampoo ei riitä, ja sen vaikutus ei kestä ikuisuuksia, siksikin suosittelen tuota kampaajan taittohoitoa.

Four reasonille on hvät hopeashampoo ja -hoitoaine.

http://1.bp.blogspot.com/-_iUMw_p9Kb8/T6qRDc3sRTI/AAAAAAAARJc/AligKonzb3I/s1600/6418414014287.jpg

http://kcprofessional.fi/sites/kcprofessional.fi/files/silver_mist_tokkari_netti.jpg

Sitten olen käyttänyt jotain toistakin hyvää hopeashampoota, jonka nimeä en nyt muista. Ostin sen Glohairista, ja se tuiksu "mustikalle" :D

xoxox
Seuraa 
Liittynyt28.11.2012

Itse oon tooooosi monta vuotta tehny blondauksia ja sit taas värjänny takas tummaks hiukset... tapana on ollu jotenkin et talvella tummat ja kesällä vaaleet (joo tiiän et kuluttaa paljon hiusta mut hyvillä tuotteilla saa silti pysymään hiukset hyvänä). Oon aina värjänny ja blondaillu ite, kampaajalla kävin kerran vaalennuttaa ja ne joutu vaalentaa 4 kertaa ja silti jäi keltasenoranssit hiukset + mahtava lasku. suosittelen EHDOTTOMASTI poly blonde olikohan se L101 silver väriä? se vaalein niistä väreistä, toimii oikeasti! ite ostan aina 2 pakettia sitä (n.20e) ja pidän vaalennusten välissä pari päivää taukoa. Aina on tullu haluama tulos, eli siis todella vaalee :) ilman keltasuutta! Ainiin, kampaajalta saa jotain vähän hiuspuuterin tapasta ainetta joka häivyttää samantien keltasuuden pois, tosin seuraavaan pesuun saakka... :)

marinanne
Seuraa 
Liittynyt20.1.2015

Saa helposti, tosin itse en suosittele ollenkaan kampaamoon menoa, itselläni oli pikimustat hiukset joita vaalensin itse pariin otteeseen, sävyksi jäi todella vaalea oranssi, sitten innostuin käymään kampaajalla ja sieltä sain lopputulokseksi vitun lyhyet hiukset, tummemman oranssin sävyn ja koko p*aska maksoi 200€.....että niin. Raivostuin hieman ja päätin heittää projektin kokonaan loppuun itse, nyt on erittäin vaaleat upeat hiukset, harmittaa edelleen kun hiukset ovat lyhyet :(

marinanne
Seuraa 
Liittynyt20.1.2015

"Ainiin, kampaajalta saa jotain vähän hiuspuuterin tapasta ainetta joka häivyttää samantien keltasuuden pois, tosin seuraavaan pesuun saakka... :)"

Tarkoitat varmaan silver shampoota :) Niitten kaa pitää olla aluks varovainen koska erikuntonen hiuslaatu nappaa sinisyyden eritavalla! :) esim latvat voi jäädä siniseksi, muut hiukset ovat kauniin vaaleat :)

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat