Uusia ystäviä OULUSTA!

Vierailija

Heips kaikille! Oon asunut Oulussa puolisen vuotta ja tuntuu, että kavereita on aika vaikea saada, niin ajattelin kysäistä josko täällä liikkuisi Oululaisia -93 - -90 syntyneitä tyyppejä, jotka kaipaavat myös uusia, oikeita ystäviä?
Olen 20, -92 syntynyt tyttö ja tosiaan kaipailen kipeästi ystäviä elämääni, kun ei niitä tällä hetkellä kauheasti ole.

Oon itse tämmöinen aika rauhallinen tapaus, mutta varsinkin tutussa kaveriporukassa juttu lentää ja oon tosi huumorintajunen ja sarkastinen tyyppi. Täytyy sanoa, että oon ehkä hieman lapsellinen joiltain osin, eikä kaikki välttämättä mun huumoria ymmärrä. Näytän myös ulkonäöltäni ikäistäni nuoremmalta. :D Osaan kyllä olla ihan fiksu, oon kiltti ja tykkään auttaa ihmisiä.

Juon ja poltan silloin tällöin tupakkaa, baareissa tulee käytyä suht usein ja tykkään tanssia ja pitää hauskaa. Vastapainoksi tykkään tosi paljon jutella syvällisiä, käydä kahvilla, tai vaan hengailla. Rakastan kaikkia ex tempore juttuja ja oon hyvinkin spontaani tyyppi, eli en välitä suunnitella jotain tapaamista viikkojen päähän, vaan voin tehdä sen nyt ja heti.

Toivottavasti sinäkin olisit samanhenkinen ja samaa ikäluokkaa. :) Jos mahdollista niin laittele mulle s-postia, helpointa tutustella siellä: sussu-1992@hotmail.com

Kommentit (0)

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat