miksei seurustelu kelpaa?

Seuraa 
Liittynyt21.11.2010

olen tapaillut 6 viikkoa 24-vuotiasta jätkää. 3 viikkoa siitä tiiviisti ja siten, ettei kuulema tapailla muita. Hän joka päivä yhteyksissä minuun, ja haluaa nähädä 3-4 krt viikossa. Olemme usein hänen luonaan yötä, mutta hän keksinyt muutakin kivaa tekemistä. Hän on painottanut että pitää parisuhdetta hyvänä ''konseptina'' ja selkeästi puheissa kaipaa suhdetta. Kuitenkin kun olen ottanut nyt viikon sisällä puheeksi sen, että haluaisin että seurustelisimme, hän sanoo että on liian aikaista sopia sellaista. Hän sanoo, että hänestä tapailu on hyvä idea ja että emme nää tai säädä kenenkään toisten kanssa. Minua ahdistaa se, että hän on 2 krt tyrmännyt seurusteluehdotukseni ja ahdistaa olla tyhjän päällä sen asian suhteen, että haluaako hän ylipäätään ikinä suhdetta kanssani. Hän aktiivinen ja kuulema etsii parisuhdetta ja sanonut että tykkää musta kovasti, mutta hän ei halua seurustella vielä, sillä kuulema hänelle se niin iso askel kun on seurustellut vain kerran ja se kesti vuoden (vaikka hän onkin jo 24v.)

Mistä kiikastaa, onko tilanne jo tuhoontuomittu, ettei hän halua ikinä seurustella kanssani kun ei tähänkään mennessä tunne sillä tavoin? Miksei hän sitten lemppaa minua kun minä kerran haluaisin vakiintua hänen kanssaan.. Hän on vaan ihana ja haluaa nähdä, mutta ei sopia vielä seurustelusta. Odotanko turhaan?? :(

Kommentit (1)

Minnapa
Seuraa 
Liittynyt19.6.2013

Ei ole tuhoontuomittu - välttämättä. Itse tapailin nykyistäni 9kk, ennen kuin päätimme, että olemme pari. Aiemmin oli ollut puhetta että hän haluaa seurustella sitten joskus, joten tapailimme aika pitkään, ja eikä nähty muita siltikkään. Pitemmän päälle se kävi raskaaksi, koska pelkkä tapailu toi "rajotteita", joten sitten jossain vaiheessa päätettiin, etttä nyt ollaan pari. Eli riippuu tilanteesta.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat