Olisko joillakin tietoo tästä tai neuvoja :/ auttakaa!

Vierailija

Elikkä siis, osaisko joku auttaa mua tälläsessä asiassa kun, mä ja mun avopuoliso/poikaystävä haluttas niin kovasti lapsi, ja ei kummallakaan ei oo ollu piiiiitkäääään aikaan mitään ehkäisyä, ihan sen takia että onnistuis, mulla oli tullu sit sellasia oireita et olisin raskaana, kävin labrassa ja lääkärillä, ja tein itsekin testejä, mutta ne oli aina negatiivisiä, tiedän joo että se raskaus tarvitsee aikaa yms. Mutta minkä takia mulla sit on ollu sellasii kunnon oireita, ja sit testit onkin näyttäny negaa? :/ pitäskö mun mennä lääkäriin ja pyytää et pääsisin gynelle? Ja me kummatkin ollaan terveitä (siis ei oo mitään sukupuoli tautia yms) tietysti mua vähän huolestuttaa, et oonko ihan kunnossa kun en tuu millään raskaaksi:( osaatteko kertoa mulle että kauan siinä menee suurinpiirtein aikaa? ja voiko se raskaus olla sellanen et sitä ei heti huomaa? ja mulla on ollu sillasii kuukautisia et on kestäny monta kuukautta et ei oo tullu :/ onko se ihan normaalia? auttakaa pliis :) (joo, lääkärit tietää paremmin nää jutut kun jotkut tavalliset ihmiset, ajattelin vaan kysyä et jos jollakin olis ollu samanlainen tilanne joskus yms, ja jos olis tietoo) kiitos avusta, jos joku edes viittii auttaa x)

Kommentit (1)

Minnapa
Seuraa 
Liittynyt19.6.2013

Jos sulla on noin epäsäännölliset kuukautiset, niin onko niihin koskaan tarkistettu syytä? Ja mikä on "piiiiitkäääään aikaan"? Päiviä, viikkoja, kuukausia, vuosia? Eikös sitä yleisesti ottaen vuosi kannata yrittää, varsinkin jos on nuori ja kaikki OK ennen kuin menee lääkäriin. Mutta jos asia vaivaa, niin mene sinne lääkäriin heti.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat