Kaveriporukka pk-seudulta!

Vierailija

Moi! Täällä cosmossakin on pyörinyt vaikka kuinka paljon kavereiden hakuilmotuksia, mutta oman kokemuksen mukaan aika monet jutut kuivuu siihen kun on vaihdettu tietoja iästä, harrastuksista jne jne. Sähköpostit vaan loppuu eikä mitään suhteita muodostu.

Siispä, pohdiskelin, että olis kiva, jos nämä kaikki pk-seudun kavereiden etsijät sais samaan paikkaan, siis netin ulkopuolella. Tapaaminen ei olis ehkä niin väkinäinen, jos paikalla olis enemmän porukkaa.

Oon 22-vuotias, mutta uskon että ikä ei oo niin tarkka kriteeri. Olisko kukaan kiinnostunut miittaamaan? :)

Sivut

Kommentit (32)

Vierailija

Sama homma, jotenkin ne keskustelut loppuu juurikin parin viestin jälkeen! Olis parempi jos näkis jo pian porukalla ja sais kaikista oikeenlaisen kuvan että natsaako vai ei :) Itse olen 21 vuotias

Vierailija

täällä kans 21-vuotias tyttö helsingistä, ois kivaa saada uusia kavereita ! tykkään tehä kaikenlaista mitä nyt voikaan tehdä, shoppailu, hengailu muuten vaan, kattoa leffoja, baareilla, ym ois kiva kans käydä joissain tapahtumissa ym:D oon mukava ja rento, ottakeee yhteyttä vaan s-postiin: )) cappyhei@suomi24.fi

Vierailija

Oisko jollain täällä vielä kiinnostusta sopia joku tapaaminen pienen tai isommankin porukan kanssa :) itse olen 20 vuotta täyttävä tyttö espoosta

Vierailija

mä voin tulla mukaan, jos vaan vielä otetaan :) oon 20-vuotta täyttävä porvoosta kylläki, mut pyörin siellä päin aika usein niin ei haittaa.. 

Vierailija

Sori oon ollu kiireinen ja tää järjestely on vähän jäänyt, mut siis ois kyl kiva joku miitti saada aikaseks :) En vaan oikein tiedä mistä alottaa tai miten edetä asiassa, facebook ryhmä vois olla ihan kiva?

-ap

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat