Friday Fun-Flower Market

Kommentit (12)

Vierailija

Olin aikeissa kommentoida etta kukat ovat ainakin englanniksi stock, mutta sehan nakyy jo kuvissakin :)                  

Vierailija

Kuolisin onnellisuuteen tuolla ja ostaisin talon täyteen kukkia! Voi kumpa täälläkin olisi tuollainen paratiisi! Niin kade!!

Vierailija

Joo arvaa tekikö mieli ostaa kaikkia ihania kukkia. Ja suunnitella upeita juhlia, niin makeita juttuja oli myynnissä ja vain murto-osasta otin kuvia. 

Vierailija

Ihana paikka! Kukat luovat mukavaa tnnelmaa kotiin, itse ostan niitä hävettävän vähän. Mistä tuo sun vihreä takki muuten on? Täydellinen kesäparka.

Vierailija

Todellakin! Täällä kukat ovat niin paljon halvempia ja usein kauppojen sisääntulossa on kaikkia ihania kimppuja myynnissä niin niitä tulee ostettua enemmän.  Takki on ostettu Nordstrom tavaratalosta. :) 

Vierailija

Hei! Uusi lukija ilmottautuu :)

Minulla olisi aikomus muuttaa Los Angelesiin itsekin kun olen opiskellut kosmetologiksi ja käynyt pari vuotta töissä. Haluaisin vähän kysellä mieltä painavia kysymyksiä Losista.

Miten elämä poikkeaa Suomessa asumisesta?

Millä lentoyhtiöllä pääsisin halvalla losiin? koska minulla ei ole oikein varaa tuhat euroa maksaviin lentolippuihin.

Missä sinä olet töissä? kun että onko työllisyystilanne hyvä siellä?

Käykö Suomen ajokortti Losissa? kun muuttaa lopullisesti sinne.

Miten ihmiset siellä suhtautuvat suomalaisiin?

Asutko ihan Losin keskustassa?

Kiitos

Vierailija

Heii ja tervetuloa mukaan!

Hih tästä saisi koko postauksen kirjoitettua, mutta yritän lyhentää hiukan.:)

Eli täällä ainakin sää vaikuttaa todella paljon elämään, aurinkoa riittää ympäri vuoden niin ulkona tehdään paljon enemmän kaikkea. Muutenkin meno on rennompaa. :) 

Kesäisin lennot ovat kalliita, mutta syys-huhtikuussa lentoja voi saada 700 euron pintaan. Halpoja lentoja näin kauas ei ole, mutta jos kesäaikaa välttää niin voi säästää sen 300 euroa helposti. Ihan kaikki sivustot ebookers jne näyttävät lentoja tänne. :)

Työllisyystilanne ei ole kovinkaan hyvä täällä ja suhteilla saadaan töitä. :) 

Suomenajokortti ei käy täällä, vaan Jenkeissä pitää ajaa kortti.

Täällä on niin paljon eri kansallisuuksia että ulkomaalaiset otetaan kyllä hyvin vastaan. En usko että suomalaisuus eroaa juuri muista kovinkaan paljon, vaan ihmiset ovat tottuneet siihen että kaikilla on juuria jossain muualla tai moni on muuttanut tänne toisesta maasta. 

Täällä ei myöskään ole keskustaa kuten Suomen kaupungeissa, vaan Losin sisällä on monta pientä "kaupunkia". Kannattaa katsoa google mapsia josta hieman ymmärtää paremmin tätä isoa aluetta. :)

Tänne on myös todella hankala saada työlupaa tai viisumia jos sellaista ei jo löydy, eli tsemppiä paljon näiden paperijuttujen kanssa, muistan miten itse tuskailin näiden juttujen kanssa.. Muuten se 3 kk saa viettää ilman työntekoa Jenkeissä. 

:)

Vierailija

Joo aika samanlaiselta muuten näyttää. Kuitenkin vielä enemmän on nuppuja varsissa. Ehkä se on vain joku Jenkkiversio tästä. :) Kiitos paljon kun tunnistit! Aivan ihania ovat!!!

Vierailija

Kukka taitaa olla leukoija (ruots. lövkoja). Aika paljon leijonankidan näköinen, muttei sama kuitenkaan. Ihania kukkia ja kiva blogi sulla! :)

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat