Miesten tapailu

Seuraa 
Liittynyt18.8.2011

Nyt kaipaan neuvoja ja vinkkejä miesten tapailuun liittyen!

Eli siis, olen noin kuukausi sitten eronnut pitkästä suhteesta, ja olen siis täysin päässyt exästäni yli ja haluaisin alkaa "huolettomasti" tapailemaan miehiä etsimättä  mitään sen enempää.

Ongelmani on seuraava että kun olin niin pitkään suhteessa, niin en vain yksinkertaisesti "osaa" tapailla miehiä enää. Mua on pyydelty ulos, mutta olen aina kieltäytynyt ja nyt yhdestä kutsusta en ole, mutta pelkään että keksin taas jonkun tekosyyn olla menemättä koska jännitän niin pirusti.

Pelkään kiusallista hiljaisuutta, tai sitä että hermoilen itse niin paljon että nolaan itseni täysin! Ja tarkoitus olisi tämän miehen kanssa käydä kahvilla jutustelemassa.

Mulla on tapana kamalasti jännittää ihan turhiakin asioita ja siitähän seuraa pelkkää sähellystä ja käsien tärinää ym ym.. 

Se miksi hermoilen niin paljon varsinkin tätä tapaamista, on se että mies on minulle entuudestaan tuttu, mutta en sen paremmin tunne.

Joten te naiset, auttakaa minua ja te kokeneet konkarit kertokaa miten voin ottaa huolettoman asenteen ja olla rennosti!

Kommentit (0)

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat