Kavereita Joensuusta!

Seuraa 
Liittynyt11.7.2013

Oon 20-vuotias nuori nainen Joensuusta. Olen asunut nyt vuoden Joensuussa, eikä minulla ole juurikaan täällä kavereita. Opiskelen aikuispuolella sosiaali-ja terveysalaa, oman ikäisiä kamuja ei ole siis löytynyt! Olisi huippua saada kasaan energinen tyttöporukka! Tykkään kierrellä kauppoja, lenkkeillä ja tehdä kaikkia tyttöjen juttuja, baareilua unohtamatta:) Kesän asun muualla, mutta elokuussa back to Joensuu! 

Kommentit (5)

Vierailija

Moi! Oon 22-vuotias joensuulainen ja matkailua opiskelen. Mulla kaverit muuttaneet pois ja ei oikein ole ketään jonka kanssa aikaa viettäisi, joten hieno olis tutustua jos haluat! :)

Vierailija

Moikka! Mä voisin olla sun kaveri, itelläkään niitä ei oo paljoo ja oon miettiny joensuuhun muuttoa :) ja tykkään aika paljo samoista jutuista ku sä! Valmistuin 2012 kesäkuussa suurtalouskokiks. laittelen sulle sähköpostii tulemaan :)

Vierailija

Moi! Täällä olisi yksi kohta 20v. täyttävä nainen, joka on vasta muuttanut Joensuuhun. Kavereita ei täältä vielä pahemmin ole, joten olisi kiva tutustua uusiin ihmisiin! :) Tykkään myös tehdä noita edellä mainittuja juttuja. 

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat