mercilon pillereistä aknea?

Vierailija

Hei!!! 

olen nyt aloittanut mercilon e-pillerit syötyäni yazia melkein 2 vuotta. Tätä ennen kasvoni oli täynnä pieniä näppylöitä ja huokoset täynnä "kakkaa". Pillereiden käytön aikana kaikki näpyt ja epäpuhtaudet hävisivät ja olen enemmän kuin tyytyväinen nyt ihooni! Olenkin nyt kuullut ja lukenut että monille mercilonin käyttäjästä on tullut finnejä ja epäpuhtauksia entistä enemmän tai lopetuksen jälkeen puhjennut paha akne, jonka on yhdistänyt pillereitten loppumiseen! Haluaisinkin tietää onko jollakin kokemusta tästä merkistä ja onko teillä tullut jotain finnejä, epäpuhtauskia, aknea?? ja oletteko muuten tyytyväisiä pilleri merkkiin?

Kommentit (1)

Vierailija

Moikka!

Söin mercilon pillereitä noin 5-6 vuotta. Viimeisenä vuotena alkoi tulla auraalisia migreeni kohtauksia. Kerroin gynelle, joka hätäänty vähäsen ja käski heti lopettamaan pillerit. Kerto että pillerit on yhdistetty aivoveritulppaan, joka on potlailla ilmennyt ensin auraalisena migreeninä. Vaihdoin cerazetteen pillerit ja heti katosi migreenikohtaukset. Sairastuin myös masennukseen nuoruusvuosien akana(voi johtua kyllä herkästä luonteestakin). Muilta olen kuullut samaa, että aiheuttanut suuria mielialavaihteluja ja masennusta.

Aloitin mercilonit 15 vuotiaana, vaihdoin noin 20-21 vuotiaana cerazetteen, nyt olen 24 vuotias ja... sain eilen tietää, että minulla on aika iso rintakasvain. Jotenkin tuntuu, että se johtuisi siitä vuosien käytöstä, mutta eihän sitä voi tietää. Hassua vaan, että näin nuorella on rinnassa kasvain...

Eli näin yhteen vetona: toivon tietty, että sopisi sinulle! :) Sehän on varmaan ihan yksilökohtaista miten sopii. En itse kuitenkaan suosittele kuulemani ja kokemusteni perusteella.

Toivotaan parasta!

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat