Hyvä ruoka?

Kommentit (4)

Vierailija

Niin totta, ja hyvä että ihmiset kiinnittää entistä enemmän huomiota noihin asioihin. Ruuan alkuperään ja puhtauteen. Tosin onneksi Losissa ja Nycissä, ja muissa suuremmissa kaupungeissa on hyvin helppoa löytää puhdasta "aitoa" ruokaa. Ja se muutos on tapahtunut ihan viime vuosina mielestäni - näin turistin näkövinkkelistä ;) Kiinnitän asiaan hurjasti huomiota juuri mm noiden mainitsemiesi hormonien vuoksi mitä Jenkeissä valitettavasti Löytyy ruuasta. Olenkin itseasiassa usein reissuilla vege (kun en halua just syödä mitään antibioottihormonilihaa :/ voihan itku), ja nyt kokeilin myös vegaania ja LA:sta löytyi todella paljon vaihtoehtoja, mikä oli ihan huippua! Sieltä löytyy kyllä vaihtoehtoja syödä puhdasta ruokaa, mikä on tosi hyvä :D Ja sit välillä pitää sortua aina  In-N-Outiin ;))) tsihhh :)

Vierailija

Hei tää alkoi kiinnostamaan, koska itse olen tulossa syksyksi opiskelemaan jenkkeihin (New Haven, Connecticut). Oon ite tosi huono näissä ruoka-asioissa, en siis jaksa pahemmin kiinnittää huomiota Suomessa syömääni ruokaan, mutta alkoi kyllä hirvittämään ajatus jostain hormonilisistä ruuassa :/ Olisitkohan voinu tehdä vielä toisenkin postauksen aiheeseen liittyen, kertomalla esimerkiksi että mitä lyhenteitä/sanoja yms. kannattaa vältellä tuoteselosteissa siellä päin maailmaa? Tai osaisitko neuvoa jonkun sivuston josta tyhmäkin osaa nämä asiat lukea? :D

Vierailija

Heippa :) oon samalla asialla kuin edellinenkin lukija. Olen tulossa syksyllä opiskelemaan jenkkeihin. Ja oon "tarkka" ruoan kanssa. Mutten kyllä tiedä mitään geenimuunnellusta ruoasta jne.. Koska järkytyin kun kuulin, että luomutkin on muunneltu. Ois huikeeta jos voisit tehdä postauksen mitä ruokakauppoja välttää ja mistä tunnistaa geenimuunnellun ruoan jne. ihana blogi! Ja rakastan sun tyyliä yli kaiken :)

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat