pettää, ei petä, pettää, ei petä?

Seuraa 
Liittynyt30.1.2010

eli ongelmana mikäs muukaan kuin mies.. vannottaa rakkautta ja uskollisuutta mutta kuitenkin vajaa 2 vuoden seurustelun aikana oon löytänyt jo yhdet alushousut meiltä jotka ei ole mun ja itse olen blondi mutta silti tummia pitkiä hiuksia meidän sängyssä? oonko vaan täysin vainoharhainen vai onko mahdollisuus että mies oikeasti pettää. kysyttäessä asiaa sanoo että epäilen suotta.

Kommentit (3)

berrykiss
Seuraa 
Liittynyt5.7.2011

pakko sanoa, etten löydä yhtäkään loogista selitystä sille, jos löydät vieraat alushousut teiltä. Ja tummat pitkät hiukset SÄNGYSSÄ? 
Joo o, en oikein löydä mitään pätevää syytä kummallekkaan, joten uskoisin, ettet todellakaan ole harhapolulla. Mitä mies on noihin sanonut selitykseksi?

berrykiss
Seuraa 
Liittynyt5.7.2011

ymmärrän kyllä.. Mutta omakohtaisesti: itselle riittäisi ne alushousut (asumme yhdessä, tiedän aina ketä täällä käy) syyksi napsauttaa poikki. "Ei ole hajuakaan" Eihän ne nyt itsestään sinne ole tipahtanut, Tiedän kyllä ettet halua mitään tuollaista uskoa, mut nyt kannattaa kyllä oikeasti olla jo varpaillaan, sillä sun miehellä ei ole kyllä täysin puhtaat jauhot pussissa...

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat