Kavereita haussa Seinäjoen läheltä!

Vierailija

Hei vaan kaikki! Eli uusia kavereita olis hakuses Seinäjoelta ja lähialueilta. :) Oon itse 20-vuotias tyttö, seurustelen ja asun tällä hetkellä Seinäjoella. Tykkään tutustuu uusiin ihmisiin, joten olis kiva saada seuraa shoppaileen, kahville, lenkille, baariin, mitä nyt ikinä keksiiki.. :) Jos yhtää kiinnostaa tutustuu niin sähköpostia voi laittaa osotteeseen omppu_93@hotmail.fi  

Kommentit (2)

Vierailija

Hei! Löysin keskustelusi ja aattelin vinkata tuosta "kaveriporukka kasaan, mistään riippumatta"-keskustelusta. Ite oon kans pohjanmaalta (seilaan etelä-pohjanmaan, keski-pohjanmaan ja pohjanmaan välillä :D) ja siks ois kiva ku sinne tulis joku muukin, joka ei oo ihan etelä-suomesta :) On vissiin perustettu facebookryhmä johon itse ajattelin liittyä..

Vierailija

Moikka! Olen nyt puolisen vuotta myöhässä mutta oon nyt asunut noin puoli vuotta Seinäjoella ja kaipailisin ystäviä myös! Oon 21-vuotias nainen ja kaipaisin kavereita muualtakin kuin koulusta. Opiskelija siis olen. Voinko vielä ottaa yhteyttä, näin puolen vuoden jälkeen? ;D

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat