JYVÄSKYLÄSTÄ UUSIA YSTÄVIÄ.

Vierailija

Hei te ihanaiset! Etsin nyt uusia ystäviä keskisuomen alueelta. Muutin juuri Jyväskylään ja uudet ystävät ovat hakusassa.Minulta löytyy ikää 22v,rakastan tutustua uusiin ihmisiin ja pitää hauskaa kavereiden kanssa. Toivon,että olet luotettava ja kanssa halukas tutustumaan ja panostamaan näkemisiin.Tykkään lenkkeillä, juhlia aina sillontällön,shoppailla ( vaatteet ovat intohimo) kahvitella ja pitää hauskaa! 

Sivut

Kommentit (25)

Vierailija
Vierailija

Hei te ihanaiset! Etsin nyt uusia ystäviä keskisuomen alueelta. Muutin juuri Jyväskylään ja uudet ystävät ovat hakusassa.Minulta löytyy ikää 22v,rakastan tutustua uusiin ihmisiin ja pitää hauskaa kavereiden kanssa. Toivon,että olet luotettava ja kanssa halukas tutustumaan ja panostamaan näkemisiin.Tykkään lenkkeillä, juhlia aina sillontällön,shoppailla ( vaatteet ovat intohimo) kahvitella ja pitää hauskaa! 

Heip! Täällä ainakin yks uusia kavereita kaipaava :) ! Itse 21v- puolisen vuotta Jyväskylässä asunut ja ei tahdo uusia tuttavuuksia löytyä vaikka kovasti tykkään tutustua uusiin ihmisiin :) Löytyiskö jotain yhteystietoja että voisi jutella enemmän? :)

Vierailija

Hei! Täällä olisi 22-vuotias tyttönen, joka olisi myös kavereita vailla. Itse olen asunut Jyväskylässä jo pidemmän aikaa, mutta minulla ei täällä juuri kavereita ole. Tykkään juhlimisesta, shoppailusta (kun rahatilanne sallii), ja sun muusta.. :) Uusien ihmisten seurassa olen aluksi vähän hiljaisempi tapaus, ja ehkä siksi minun on vaikea tutustua uusiin ihmisiin.. :D

Vierailija

Heippa! täälläkin olisi uusi Jyväskyläläinen likka vailla ystäviä =) Laittakaahan meiliä niin keskustelun aloittaja kuin muutkin ystäviä vailla olevat ja lähdetään vaikka porukalla kahville!

Vierailija

Täälläkin olisi yksi 24-vuotias tyttönen joka myös kaipailisi höpöttely, shoppailu(vaatteet täälläkin suuri intohimo) ja vaikka terassiseuraa:) Kaikki ystävät asuu toisissa kaupungeissa niin täällä jyväskylässä minulla miehen ja työkavereiden lisäksi ei juurikaan ole tuttuja. Olisi ihana vapaapäivinä lähteä vaikka kahville ja kaupungille kiertelemään ystävien kanssa.

Vierailija

Pitäskö sopia vaikka tätä kautta jotain tapaamista, jos ihmiset ei halua laittaa sähköpostiosoitteitaan tänne?

Vaikka sinne kahville, tai jonnekkin piknikille alban rantaan tms. :) 

Vierailija

Mustakin olis kiva saada uusia kavereita Jyväskylästä. :) Olisko kellään antaa jotain yhteystietoja niin olis helpompi tutustua? Tai mentäis joskus kahville? :)

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat