Hyvää Syntymäpäivää Amerikka!

Kommentit (6)

Vierailija

Hih riippuu aivan alueesta ja osavaltiosta. :) Kalifornia on Nykin ohella yksi kalleimmista paikoista asua, mutta täälläkin on niin paljon erilaisia alueita. Eli kaikkea kyllä löytyy, niitä vaarallisiakin aluita jos niitä lähtee etsimäään. :)

Vierailija

A gentle brightness.

In the sound

of a primrose

a luminous

feeling recalls

the atmosphere

of a sullen

desire.

Francesco Sinibaldi

Vierailija

Moi! Olen suunnittelemassa kaverini kanssa tyttöjen reissua Kaliforniaan, ja olisi huippua saada sulta joitain vinkkejä :) Ajatuksissa on vierailla ainakin Losissa ja San Franciscossa. Uskaltaisiko kaksi nuorta naista ottaa Losissa auton alleen ja painella San Franciscoon esimerkiksi Death Valleyn ja Yosemite Fallsien kautta vai olisiko parempi vain mennä lentokoneella ja jättää seikkailut ja motellissa yöpymiset väliin? :D Miltä kuulostaa..?

Vierailija

Todellakin uskaltaa. Meksiko oli vain nyt esimerkki paikasta joihin en suosittele lähtemään. :) Täällä ajaminen on todella helppoa ja halpaa verrattuna muualle. 

Itse olen pari kertaa ajellut San Franciscoon ja suoraa tietä Losista sinne menee noin 8-10 tuntia. Mutta ehdottomasti kannattaa käydä Yosemiten kautta, itse en ole sinne viellä päässyt mutta ehdottomasti tulevaisuuden suunnitelmissa. 

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat