Äkkiä vastauksia. Sukupuolitaudeista. 18v

Vierailija

Ois pari tärkeää kysymystä. Oon pitkään jo miettiny meneväni sukupuolitauti testeihin, mut aikataulut on ollu nii huonot, et aina tulee unohtuu varata se aika! Mulla on siis taipeissa/reisillä molemmilla puolilla 1-2 ontelosyylää. Alussa ne vaan olla möllötti, ja ne on ruvennu ajan kanssa pienenemään ja KUTISEMAAN! Ajattelin alussa, et oisko jotain tautia tms, mut luin netistä tietoa, selkeät ontelosyylät, koska mulla on ollut talven ajan/vieläkin vähän, tosi kuivaa ihoa niin, että joka paikka kutisi talvella, nykyään lähinnä jalat. Mut huomasin just alapäässä pari pientä valkoista näppyä lähinnä peräaukon luona. Nyt oon siis ruvennu miettimään, et oisko kondyloomaa? Ja johtuisko noi molluskatkin siitä? En tiedä voiko noi molluskat liittyä siihen, mutta ne on siis reisillä lähellä alapäätä, mutta ei kuitenkaan alapäässä. Voisko ne jotenkin silti liittyä tähän?

Aion maanantaina varata ajan testeihin, mutta kuinka nopeesti saan tietää mahdollisista taudeista? Saako tiedot heti, kun on tarkastettu paikat jne?

Kommentit (0)

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat