Raskas ero poikaystävästä ja sitten yllätys että olenkin raskaana hänelle!

Vierailija

Heips! Elikkä toukokuun lopulla erottiin poikaystäväni kanssa n.vuoden suhteen jälkeen, ja ero oli minulle todella rankka, koska yhä rakastan häntä, mutta mies ei suostu harkitsemaan suhdetta uudelleen kun olen pettänyt häntä. Tiedän tehneeni todella väärin, nyt vasta sen ymmärrän kun olen sen tärkeimmän menettänyt. Toivoisin vain että mies pystyisi antamaan mulle mahdollisuuden mutta tunteet ovat kuulemma kuolleet täysin, kyseisen asian takia. 

No sitten pari viikkoa eron jälkeen selvisi että olen raskaana, ja sanoin että haluan lapsen pitää, mies otti asian hyvin ja sanoi että toki tahtoo olla lapsen elämässä mukana ja tukemassa myös mua raskausaikana.  (olemme siis todella hyvissä väleissä, vaikka ero tullutkin ns. parhaita kavereita lähestulkoon). Nythän mies siis asunut lähestulkoon luonani koska haluaa minun tukena olla koska se tuntuu minusta paremmalle että hän on siinä, koska olen edelleen erostakin jo niin hajalla.

Ja tämän miehen kanssa eläminen on kaikin puolin mukavaa, nautin tämän seurasta ja kyllä hänkin pitää minun luona olemisesta, mutta se vähän raastaa että käyttäydymme kuin pariskunta. Harrastamme seksiä, vietämme aikaa tosi paljo yhdessä. Ainut mikä minua risoo on se että mies ei esimerkiksi pussaa/ osoita läheisyyttä sanoen ''me emme seurustele emme voi tehdä näin'', silti kuitenkin seksiä voi harrastaa.  Ja tämähän tietenkin tuntuu minusta pahalta sillä rakastan miestä aivan älyttömästi!

Joten haluaisin vain kuulla teiltä ajatuksia/neuvoja tähän tilanteeseen! Millä saisin kohennettua omaa oloani, miten hyväksyä se asia että mies ei todella enää rakasta vaikka ennen on ollut todellla rakastunut hänkin. Ja heti kun mies lähtee muualle, niin olosta tulee todella yksinäinen ja ikävä, ei huvita kenenkään muunkaan seura sitten enää. Pelkään vielä tätä stressiä ja äkäilyä että mitenkä vaikuttaa raskauteen jne. Haluaisin vaan tositosi kovasti ollla välillä onnellinen! joten neuvoja kaivataan todella kipeästi ! :)

Kommentit (1)

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat