Tsempparien löytäminen!!

Seuraa 
Liittynyt14.8.2011

Olen tässä viimeisen kuukauden yrittänyt kovasti muuttaa elämäntapoja ruoan ja liikunnan suhteen, mutta tuntuu, että tuloksia vaan ei tunnu tulevan mistään suunnasta.. Nyt kaivattaisiin mahtavia vinkkejä ja nimenomaan tsemppejä, jotta saisin itsestäni nyt kunnolla irti!!

Aloitan 8.7. uudessa työpaikassa, vakituisessa. Työpaikka on omalla paikkakunnalla ja sinne on n. 3km matka ja sen olen päättäny pyöräillä (satoi tai paistoi!!). Ajatuksena ollut myös, että kun töistä pääsen, niin tekisin pidemmän lenkin, eli kiertotietä kotiin?! Miltä kuulostaa teistä? Ammatiltani olen lastenhoitaja ja tässä tän vuoden lopussa täytän 23v. Nyt ois jo korkee aika tehä itelleni jotain. :D 

Ollaan muuten kaveriporukalla myös alottelemassa norsupalloharjoituksia 2x viikossa. Elokuussa ois kisat jonne pitäis mennä. :P 

Tässä nyt mahdollisen ja mahdottoman sekavasti meikäläisestä nopeasti. Olen laatinut itselleni ruokalistan jota pitäisi noudattaa (tuskallista ollut sekin). Ja liikunta kalenterin tein, mutta sekään ei tunnu auttavan. 

So, ken kykenee ja haluaa, niin ois mahtavaa saada tsemppaajia! :) Kiitos jo etukäteen!!! <3

Kommentit (1)

Vierailija

Kuulostaa hyvältä tuo, että pyöräilisit töihin ja kotiin ja kävisit vielä lenkilläkin. Mutta sen sijaan se ei ole minusta kovin hyvä idea, että teet jonkun listan. Koska se alkaa pikkuhiljaa tuntua vain pakkopullalta..

Salli itsellesi yksi herkkupäivä viikossa (vaikka la) ja muuten syöt terveellisesti. Myöskään veden juontia ei saa unohtaa.

Voit liikkua joka päivä, mutta muista, että kunnossa pysymiseen tarvitaan vain muutama hikilenkki. Eli joka päivä ei tarvitse liikkua ihan hikihatussa. :)

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat