ystävyys

Vierailija

Mua on alkanut ärsyttää mun parhaan ystävän käytös.. ollaan oltu noin pari vuotta parhaita ystäviä mutta nyt se on alkanut rakoilemaan.. Ystävänä ihan suoraan sanottunu aukoo päätään mulle ja haukkuu kun oon niin nuoren näköinen etten saa miestä ja kumminkin olen ihan aikuinen jo.. En itse voi sille mitään että olen niin nuoren näköinen! Ystäväni ei ikinä kuuntele jos mulla on murheita tai muuta, aina pitäisi kuunnella hänen asioistaan.. Muutenkin tuntuu että raha on ystävälleni se kaikkein tärkein asia ja kun mulla ei joka juttuun ole rahaa. Ei olla viime eikä tänä kesänä tehty yhdessä mitään koska ystäväni on aina joko töissä tai miehensä kanssa.. En jaksaisi tuollaista käytöstä enää! Miten voisin huomauttaa asiasta niin että hän suutu tai mitä voisin tehdä että käytös loppuisi?

Kommentit (2)

Vierailija

Mä sanoisin varmaa suorat sävelet, etten kestä tommosta käytöstä. Eikä oikein vaikuta ystävyydeltä tuo ettei kuuntele välillä sinun murheita yms. Mäkin näytän paljon nuoremmalta ikääni verrattuna, oon pikkasen yli 20v ja aina mua luullaan 16-17-vuotiaaks mut se ei haittaa mua :D voinpahan sitte 30-vuotiaana hymyillä ku näytän (toivottavasti xD) nuoremmalta :D  

Vierailija

Kiitos vastauksesta! :) Mä kyllä veikkaan että "ystävyytemme" loppuu kesän jälkeen.. Tällä viikolla olen ollu hieman etäämpi "ystävääni" kohtaan, ei huvita enää hänen seuransa.. Onneks on muitakin YSTÄVIÄ olemassa! :) Eiköhän me "nuoremmat" näytetä vanhempana ikinuorilta;)

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat