En ota selvää miehestä ?

Vierailija

Heippa, elikkä oon tuntenut nyt lähes puolvuotta yhden miehen kanssa ja alusta asti välillämme on ollut muutakin kuin kaverisuhde! alussa ei ollut minkään näköistä ongelmaa esimerkiksi bileissä nuolla kavereiden edessä jne mutta nyt puolenvuoden jälkeen tuntuu kuin mies olisi jotenkin ujo ja epävarma aina porukassa. Ollaan sovittu ettei sitouduta koska sitä mies ei kuulemma halua ja itsekkin olen siihen ihan tyytyväinen, mutta ei kuitenkaa olla pelkkiä kavereitakaan ?! Olen kuitenkin aivan ihastunut kyseiseen mieheen, enkä saa häntä mielestäni ! Kuitenkin liian usein miehen mieli ailahtelee ja hän käyttätyy erilailla, esimerkiksi tänään mies on ihana ja kertoo kuinka odottaa että näemme taas mutta seuraavana päivänä hänestä ei kuulu mitään ja jos itse menen puhumaan tai kysyn jotain, vastaus on lyhyt ja kylmä. Olen yrittänyt päästä monta kertaa yli miehestä ja minulla on välissä ollut muitakin miehiä, mutta kukaan ei ole ''yhtä hyvä'' kuin hän! ja jos olen pääsemässä hänestä yli hän tulee juttelemaan itse yli viikon tauon jälkeen !! muutenkin välimme ovat olleet on/off lähes koko ajan kun olemme tunteneet.. ja tiedän myös että mies ei pyöritä muita naisia siitä huolimatta eli mielen ailahtelu ei johdu siitä että hänellä olisi joku muu ?!

Mitä tässä nyt sitten pitäisi tehdä ? Apua otetaan vastaan :-)

Kommentit (1)

Minnapa
Seuraa 
Liittynyt19.6.2013

"Ollaan sovittu ettei sitouduta koska sitä mies ei kuulemma halua ja itsekkin olen siihen ihan tyytyväinen, mutta ei kuitenkaa olla pelkkiä kavereitakaan ?!"

Tämähän kertoo jo kaiken: sovitte, että ei sitouduta, koska mies ei siihen pysty ja sanoit, että se on sinulle myös OK. Eli hän ainakin vaikuttaa toimivan sen mukaan: on sinuun yhteydessä kun haluaa, näkee sinua kun haluaa, eli ette ole varsinaisesti yhdessä. Tekstistä päätellen sinä et taas tästä tilanteesta tykkää. Joko sopeudut tähän tilanteeseen, että näette silloin tällöin kun se molemmille sopii ja molemmat sitä tahtovat. Toinen vaihtoehto on se, että sitten puhut miehelle kuinka et tykkää tilanteesta ja yrität saada siihen muutosta, mutta tällöin voit menettää miehen.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat