Kahden miehen loukussa - apua!!!!

Vierailija

aloitetaas tarina kahden vuoden takaa kotibileistäni. Humalassa istuskelin sohvalla kaverini, sanotaan vaikka pasin, kanssa ja kävi niin ja näin, alettiin pussailemaan ja homma siirty yläkertaan melkein sänkypuuhiin asti mut molemmat totes että ollaa liian kännissä että annetaan olla. Livistin huoneesta ja menin sitten ihastukseni luo ja kerroin, kuten olin jo monta päivää suunnitellut, että pidän hänestä ja viikon päästä aloimme seurustelemaan tämän ihastukseni, sanotaan vaikka ville, kanssa ja olemme edelleen kahden vuoden jälkeen onnellisesti parisuhteessa. 

Joka kerta kuitenkin kun nään pasin, alkaa päässäni pyöriä ajatuksia, millaista olisi jos olisinkin valinnut hänet silloin pari vuotta sitten ja seurustelisinkin nyt hänen kanssaan. Joka kerta kun nään pasin, niin en voi lakata tuijottamasta ja haaveilemasta hänestä, yleensä se lakkaa parissa päivässä ja palaan todellisuutee että oon parisuhteessa, mutta juhannus vietettiin pasin kanssa samassa paikassa jossa poikaystäväni ei ollut, ja kipinöintiä mun ja pasin välillä oli koko illan. Nyt on kulunut viikko ja ollaan pasin kanssa tekstailtu ja se haluis nähdä, pyys mua sen luo ja jos vuokrattais leffa... 

rakastan poikaystävääni yli kaiken, mutta tää uus juttu nyt kiinnostais, koska kukapa ei kaipais sitä alkuhuumaa uuden ihmisen kanssa?  Mitä hittoa mun pitäs tehdä? Molemmat on lähössä viikon päästä armeijaan joka ei kylläkään helpota mielestäni asiaa ollenkaan?? :D apua mikä vuodatus, mut kertokaa ihmeessä mitä ite tekisitte?

Kommentit (0)

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat