Pääkaupunkiseudulta kavereita?

Vierailija

Muutin vähän aikaa sitten Helsinkiin, enkä tunne täältä juurikaan ketään. Olen töissä tutustunut ihmisiin, mutta en vietä vapaa-aikaa heidän kanssaan. Olen kohta 20v tyttö ja kaipailisin suht samanikäisiä ystäviä. Mukavaa olis joskus käydä kahvilla, leffassa, shoppailemassa, juhlimassa ja tehdä ihan mitä mieleen juolahtaa =) Olen puhelias,huumorintajuinen ja tykkään pitää hauskaa :)

Vastatkaa ihmeessä jos haluatte tutustua! =)

timantti@outlook.com

Kommentit (9)

Vierailija

Sama tilanne mulla mutta Keravalla asutaan. Silti olisi mukavaa tavata uusia tuttavia pääkaupunkiseudulta :)  Olen 20 ja olen töissä Helsingissä yksityisenä lastenhoitajana, eli niitä työkavereita ei ole olemassakaan . Olis mahtavaa saada vähän lisää niitä ystäviä! 

Vierailija

Tääl olisi -94 syntynyt tyttö ja haluaisin myös saada uusia tuttavuuksia ja kavereita. Asun ite muualla kuin pk seudulla mutta olen helsingin keskustassa töissä ja olen muuttamassa pk-seudulle kunhan kämppä löytyy. Mulle voi vaikka laittaa mailii my_steryel@outlook.com voidaan jatkaa sitten vaikka facebookissa:)

Vierailija

Moi!! Ite oon kanssa muuttamassa Helsinkiin ja olis kiva jos laittaisitte mulle meiliä:) Oon 20 vuotta täyttävä tyttö ja kaipaan kavereita sillä en tunne Helsingistä ketään, paitsi poikaystäväni :D

tiia_93@suomi24.fi

Vierailija
jenupanna

Heiii

laittakaa mulle fb tunnuksianne ni mä lisäään : ) kivempi siellä jutella ku täällä (kaikki voi lukee ) :D 

laitatko sun maili osotteen?:)

Annatko sun mailin?:)

Vierailija

Mä olisin kanssa uusia kavereita vaille, oon 23v nuori nainen ja asun Helsingissä. Tykkään matkustella, kokkailla, käydä shoppailemassa, kahvilla jne. Mulle voi laittaa sähköpostia karkkiss@suomi24.fi ni voidaan jutella lisää esim. fb:ssä :)

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat