harvinaisen halukas!

Vierailija

Mulla on ongelma, entisessä suhteessa (kesti 3,5v) lähinnä harrastettiin seksiä vain sen takia että tehtiin sitä mutta nykyisen poikaystäväni kanssa haluan häntä jatkuvasti!! Ollaan oltu yhdessä vähän alle vuoden verran, minä olen 19v ja hän 23v. Ongelma tässä on se että mä tykkäisin harrastella monta kertaa päivässä ja suutun jos mulle sanotaan ei tässä asiassa :D Tulee sellainen olo ettei se halua mua vaikka varmasti haluaa mutta ei ihan oikeasti jaksa? Exäni kanssa tosiaan saattoi olla seksistä 2kk tauko ja nykyisen miehekkeen kanssa hyvä jos juuri ja juuri viikon pystyn olemaan ilman (meillä välimatkaa n. 60km joten ei nähdä joka päivä).

Nyttenkin ollaan nukuttu yks yö vierekkäin viikkoon ja en eilen saanut koska päätin että mä en ole se ketä tekee taas alotteen (mies oli kuulemma tosi väsynyt ylitöiden jälkeen 8-21, eli perjaatteessa ymmärrän), pitäiskö vielä yrittää yks ilta tekemättä mitään mun alotteesta... Mutku haluun sitä :D Nytkin odotan että tulee töistä kotiin ja panettais jo nyt...

Kommentit (1)

Vierailija

Ainiin piti vielä kirjoittaa että mies on kehunut mut maasta taivaisiin seksin suhteen mulle sekä sen ystäville ja sanonut että ei ole koskaan saanut yhtä hyvää hoitoa kun mun kanssa ja tällä on aikaisemmin ollut 8 seksikumppania ennen mua. Mulla tosiaan vaan tää nykyinen ja mun exä :O

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat