Parisuhteen riesana Käsityö sivusto.

Vierailija

Onko kellään samanlaisia kokemuksia? 

Noin puoli vuotta sitten löysin poikaystäväni kännykästä kuvia kavereistani ja poikaystäväni facebook ja instagram tyttöpuolisista kavereista. Poikaystäväni oli ottanut screenshotilla kuvia kännykkääsä kavereistansa jotka olivat esim bikinit päällä tai ladanneet esim facebookkiin kuvia jossa näkyy tissivako. 

Kysyin poikaystävältäni mitä kuvat olivat ja hän kertoi lataavansa niitä käsityö sivustolle, jonne useat miehet latailevat kavereittensa ns "kuumia" kuvia ja jakavat muille.  

Tämä tapa häiritsi minua, joten pyysin poikaystävääni lopettamaan. Omien kavereitten ja minunkin kavereiden hottis kuvien latailu tuntuu niin inhottavalta. Tämän jälkeen parin viikon päästä kysyin poikaystävältäni onko hän lopettanut kuvien lataamisen ja hän vannoi että ei lataile niitä enään. Kysymystäni ennen olin löytänyt poikaystäväni kännykästä lisää näitä kuvia, joten tiesin hänen valehtelevam ja paljastin sen hänelle. Tämän jälkeen poikaystäväni pyyteli anteeksi ja oli todella pahoillaan ja sanoi ettei jatka tätä ja minä uskoin.

Tämän jälkeen sama kuvio on tapahtunut noin 4-5 kertaa. Poikaystäväni VANNOO ettei ole ladannut yhtäkään kuvaa ja joka kerta olen löytänyt niitä hänen kännykästään.

Eniten asiassa vaivaa se, kuinka poikaystäväni valehtelee minulle kerta toisensa jälkeen, vaikka joka kerta vannoo ettei valehtele enään. Olen jopa sanonut poikaystävälleni että jos kuvien latailu on noin vaikea lopettaa niin lopettaisi edes valehtelun ja kertoo jos ei ole päässyt yli asiasta että näin pystyisin sietämään latailun...

Poikaystäväni on nyt hyvin piilotellut kuvia minulta poistaen niitä, mutta tänään löysin taas yhden. Poikaystäväni on taas vannonut lopettaneensa asian.

Luotto poikaystävääni katoaa koko ajan lisää ja lisää.. hän osaa niin hyvin valehdella, joten alan aina vainoharhaisesti epäilemään mistä kaikesta muusta hän pystyy valehtelemaan. Asumme vielä yhdessä, joten asia tuntuu vielä raskaammalta.

Onko kellään kokemuksia samaisesta asiasta?

Kommentit (4)

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat