Eron käsitteleminen

Seuraa 
Liittynyt11.6.2013

Otsikko nyt ei oikein sovi sinänsä aiheeseen, mutta haluisin kysyä vinkkejä miten olette itse toipuneet erosta ja kuinka olette käsitelleet asian ?  Ja mitä nyt pitäisi tehdä ja mitä ei  ?  

Viime sunnuntaina olin poikaystäväni kanssa päätimme lopettaa suhteen en aikasen poikaystäväni kanssa. Kerkesimme seurustelemaan 1,9 kuukautta ja olimme todella onnellisia. Kummallakin oli tunne että tämä oli nyt se juttu ja suunnittelimme yhteen muuttamista. Kuitenkin suhteeseemme kuului paljon pieniä turhia riitoja joita emme voineet lopettaa ja nyt väsyimme yrittämään. 

Kuitenkin nyt on alkanut kaduttamaan päätös. Ei miestäni mutta minua. Hän on sitä mieltä että teimme oikean ratkaisun. Koska ero on minulle ensimmäinen kunnon ero olen aivan pallo hukassa ! En tiedä yhtään miten pitäisi olla ja miten voisin nyt yrittää päästä yli pikku hiljaa. ikävöin häntä todella paljon ja ajatukseni ovat ihan sekaisin. 

Sovimme,että n.kuukauden päästä palauttaisimme tavaramme toisillemme jotta voisimme sulatella tätä hetken aikaa. Pelkään vain sitä päivää (sitä ei ole vielä sovittu  ) kuin kirottua, koska silloin joudun päästää hänestä lopullisesti irti enkä haluaisi sitä :( 

Kommentit (0)

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat