Kuukautisten siirto

Vierailija

Eli siis sellaista kyselisin että mun pitäisi saada siirrettyä kuukautisiani kun olen lähdössä matkalle ja kuukautiseni pitäisivät alkaa heinäkuun 16pv, mikähän olisi paras keino siihen? 

Olen syönyt joskus pillereitä mutta lopetin ne noin vuosi sitten enkä halua niitä alkaa säännöllisesti syömään. Ja viimeksi kun yritin siirtää kuukautisiani yaz-merkkisillä pillereillä niin seurauksena oli tiputteluvuotoa.. Mietinkin siis että saako esim. keltarauhashormoonilla varmasti siirrettyä kuukautisia eteenpäin ilman mitään tiputteluvuotoja?

Kommentit (4)

Vierailija

Itse olen parhaillaan lähdössä apteekkiin hakemaan keltarauhashormonia. Ei aiempaa kokemusta kuukautisten siirrosta, joten vähän jänskättää, että onnistuuko. Matkalle siis minäkin lähdössä. Suositellaan, että keltarauhashormonia ruettaisiin syömään vähintään 3pv ennen kuin kuukautiset alkais. Ja maksimissaan niitä sai muistaakseni syödä 12 tai 14 päivää?

Kaverit ovat onnistuneesti siirtäneet menkkoja tällä systeemillä, mutta oon myös kuullut että tiputteluvuotoa saattaa tulla:(. Varmaan yksilöllistä tämäkin?

Toivottavasti oli edes jotain apua. Kannattaahan noita edes kokeilla:D?

Vierailija

Kannattee ehdottomasti mennä lääkäriin ja pyytää pillerit, itse taisin käytää Primolut-nimistä tms. Eli kolmisen päivää aiemmin ne pitäisi aloittaa ennen kuin kuukautisten pitäisi alkaa, ja lopettaa myös vähän ennen reissun loppua jos tahtoo. Itsellä ei tullut tiputteluvuotoa tai mitään. Muistaakseni maksimissaan piti syödä aamun-illoin, mutta oli se sen arvoista: niin paljon helpompi, mukavempi ja ei-niin-sottaisaa matkustaa :D

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat