Pienehkö penis - karvaton vai ei?

Vierailija

Penikselläni on mittaa levossa n. 6cm ja erektiossa jotakin 13-14cm. Näyttääkö hölmöltä jos ajelee kaikki karvat pois vai pitäisikö jättää jotakin jäljelle? Kroppa on kyllä hyvässä kunnossa mutta mietin että onko liian pieni vehje karvattomuutta ajatellen. Tekisi mieli ajella kaikki pois mutta en tiedä näyttääkö hassulta.

Kommentit (11)

Vierailija

Onhan se noinkin mutta saman koon saa esille kun siistii reilusti. Joskus tuntuu että kun ei oo ollenkaan karvoja niin penis näyttää alastomalta ja pieneltä ainakin tietyissä tilanteissa. Esim. uimisen tai muun liikunnan jälkeen juuri silloin kun pitäisi ihmisten ilmoilla alasti olla. Voihan se olla että vain minusta tuntuu siltä ja kukaan muu ei huomaa eroa oli sitten karvoja tai ei.

Vierailija

Saattaahan se näyttää vähän hassulta mutta toisaalta aika helposti lähestyttävän oloinen näin naisen näkökulmasta jos karvoja ei ole ollenkaan. Onhan se omalla tavallaan söpö jos on pieni ja karvaton. :)

Vierailija

13-14cm penis on tilastojen mukaan suomalaisilla keskimittainen. (Tai oikeastaan 13,77cm, mutta ei niin tarkkaa) Eli peniksesi ei ole sen pienempi kuin keskimäärin muidenkaan. Suunnilleen puolilla vastaantulijoista on sinua pienempi penis. Mieti vaikka sitä ensi kerralla kun kävelet jossain kaupungilla tai jotain.

Ajelet karvat tasan jos itse haluat. Ilmeisesti haluat ajella ne, joten tee niin. Jos päätös alkaa kaduttaa tai näyttää hassulta mielestäsi niin mitäs sitten? No annat kasvaa takaisin. Eipähän tarvitse miettiä että mitä jos.

Henkilökohtaisesti en ole tavannut ainoatakaan naista joka olisi valittanut että miesystävällä on liian pieni penis. Sitä olen kylläkin kuullut ettei jakseta kuunnella sitä epävarmuutta itsestään tuollaisen asian suhteen.

Oma henkilökohtainen mielipiteeni on että mielummin liian pieni kuin liian iso. Liian iso sattuu ja sitä nyt on vaikea kompensoida mitenkään. Mites tunget vaikkapa peniksestäsi vain puolet sisään jos ongelma on kalun leveys? Jos se puolestaan on liian pieni, niin sen voi aina kompensoida käsillä. Kieltämättä se vaatii taitoa, mutta yhäkin miellän tämän helpommaksi kun liian ison peniksen kompensoimisen.

Vierailija

Kiitos hyvästä vastauksesta. Ei minulla koon kanssa sinänsä ole ongelmaa, lähinnä saisi levossa olla suurempi. Tai jotenkin ajattelen että näyttää hassulta esim. suihkutiloissa urheilun jälkeen jos ei karvoja ole ollenkaan ja aidosti nyt pieni vehje (lepotilassa) verrattuna useimpien peniksiin. Erektiossa sitten varmasti keskikokoa mutta sitä ei olekaan kukaan seksikumppaneita lukuunottamatta näkemässä.

Mutta joo, ajelin nyt ihan kaikki pois ja tällä mennään. Uskaltauduin uimahallissakin käymään tällä tyylillä ja pitänee vain olla ylpeä nolostelun sijasta. Ei se parhaimmalta näytä kylmän veden kutistamana ja ilman karvan karvaa mutta muissa olosuhteissa omasta mielestä se paras valinta. Jotenkin kivaa olla poslari.

Shhh
Seuraa 
Liittynyt10.6.2012

Noo ootko pysynyt karvattomalla linjalla? ;D Kellään mitään vinkkejä siihen miten sais tuon oman miekkosen ajeleen? Kyllä se joskus siistii kun oikein kehotan mutta haluaisin kaikki pois!

Vierailija

Itseasiassa kyllä. :D Yleensä vähintään kerran viikossa ajellut joten ei nyt mitään karvoitukseksi kutsuttavaa ole ehtinyt kasvaa. Olen jo aikalailla tottunutkin karvattomuuteen enkä oikein jaksa enää nolostella ihmisten ilmoilla alasti ollessanikaan. Välillä kyllä muistaa tilanteen kun joku vilkaisee äkkiä alakerran suuntaan ja katsoo kummeksuen. Kuten Susan tuossa jo sanoikin niin onhan se omalla tavallaan söpö jos on pienehkö ja poslari. Alan olla itsekin pikku hiljaa samaa mieltä. En sitten tiedä mitä muut ajattelevat mutta itse olen vallan ihastunut tähän tyyliin. :P

Jatkuva sheivaus kyllä vähän ärsyttää mutta jotenkin ei tunnu luontevalta ajatukselta mihinkään sokerointiinkaan mennä. Ei sitä esiteltävää ihan niin paljoa kuitenkaan ole. :S

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat