Sänkyyn pissaaminen humalassa

Vierailija

Olen käynyt baareissa aina kerran kuussa viime syksystä lähtien ja sitä ennen pitkään joka toinen kuukausi. Nyt 3 kertaa peräkkäin baarin jälkeen kun olen sammunut tai nukahtanut pian, on käynyt noin ikävästi että olen herännyt jonkin ajan päästä siihen kun olen pissannut alleni.. Olen katsonut netistä keskusteluja paljon kun muillekin on käynyt näin, tälläkin palstalla oli samasta aiheesta kirjotettu. Osaako kukaan sanoa mistä tuo johtuu? Olen juonut samalla lailla kun aina ennenkin baariin mentäessä, se ei ainakaan ole muuttunut. Lääkkeistä käytän seroxat 20mg, mercilon e-pilleriä, kesäisin allergialääkettä, (nyt käytössä kestine), omega 3:sia, 50mikrogrammaa D-vitamiinia, kromia ja beconase- nenäsumutetta myös allergiaan. Seroxatia olen tosin käyttänyt 2007 kesästä lähtien ja merciloneita 2008 keväästä lähtien, nekään ei varmaan voi olla syynä? Kotonakin juon aina kerran kuussa mutta silloin en ole pissannut, enkä koskaan selvinpäinkään. Nytkin juhannuksena kävi niin, olin juonut 20cl koskenkorvaa,(38%)  20cl camparia, (21%) 0,5l siiderin(4,7%)  ja 0,33l siiderin (6%). Kun olin näiden jälkeen nukahtanut pian sänkyyn niin olin taas pissannut.. Olin tosin ennen kun aloin juomaan niin ottanut burana 600 pillerin kipuun. Kävin tutkimassa oliko 2 tyypin diabetesta tai mitään pissatulehdusta kun luin että nekin saattaisi olla syynä mutta kumpaakaan ei ollut. Onko kellään tietoa miksi näin yhtäkkiä alkoi käymään jos olen juonut samallailla kuin ennenkin baari-iltoina kun näin ei tapahtunut, eikä lääkkeilläkään ole osuutta asiaan..? Juon yleensä 5cl minipullon rommia ja 500ml 21% ennen baariin lähtöä ja baarissa 2-4 drinkkiä yleensä. Viime kerralla join ennen baariin lähtöä saman 5cl rommia ja 750ml pullon 15%: ta. Juomistahti ja aika on myös samat, juon nuo aikalailla perätysten kerralla ilman mitään taukoja pahemmin. Olen 22v nainen.

Kommentit (0)

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat