umpikujassa ihanan miehen kanssa, joka pelkää sitoutua!

Vierailija

Eli olen siis tutustunut netissä erääseen mieheen vuodenvaihteen aikoihin ja nyt sitten olen häntä nähnyt muutamia kertoja. Välimatkaa meillä on n.100km. 
Minulla on tosi hyvä olla tämän miehen seurassa. Siinä on yksinkertasesti kaikki lähes kohdallaan ja kenenkään kanssa ei ole ollu näin hyvä olo. Pystytään puhumaan mistä vain, koskaan ei tule vaivautunut olo, seksikin sujuu mainiosti, meillä on hauskaa ja hyvä olo syntyy sillonkin, vaikka ei yksinkertasesti tehtäis yhtään mitään :) 
Mikä sitten on ongelma? Noh, tämä ko. mies pelkää sitoutua. En ymmärrä, teenkö jotain väärin tai jätänkö tekemättä? Olen sanonut, etten halua painostaa, eikä se "parisuhde" nimitys yms ole minulle niin tärkeetä. Kysäsin sitten, että mitäköhän herra haluaa, niin vastaus oli lyhyesti ja ytimekkäästi "en tiedä". Siinä sitten itkun sekasessa tilassa sain kuitenkin selvitettyä sen verran, että hän ei halua olla pelkkä kaveri, mutta ei tosiaan tahdo sitoutua, vielä. Mitä hittoa tämmösestä pitäis ajatella? Kyllä hän osottaa välittämistään, enkä ole yhdentekevä. Minulle on vaan aikasemminkin tullut pari samanmoista tapausta vastaan ja ne on sitten päättyny lyhyeen kun kanan lento. Tämä mies on kuitenkin juuri kaikkea sitä, mitä mieheltä toivon (samanlainen huumorintaju, molemminpuoleinen arvostus, hyvä olo, luonne kohdillaan jne), enkä sen takia haluaisi missään tapauksessa luovuttaa. Nähdään taas tässä viikon sisään. Mutta mitä minun pitäisi ajatella koko jutusta? Päästääkö irti hyvissä ajoin, vai jatkaa ja antaa ajan kulua? 

Kommentit (3)

acabella
Seuraa 
Liittynyt26.2.2012

Minulla on itseasiassa aivan sama tilanne tällä hetkellä. Olimme ystäviä jo ennen minkäänlaisen 'jutun' syntymistä. Toukokuun alussa kuitenkin puhuimme muustakin kuin ystävyydestä välillämme, kuitenkin hän laittoi tämän poikki toukokuun puolenvälin jälkeen, koska sitoutuminen ahdistaa. Nyt kuitenkin välimme ovat taas lämmenneet, pitäisi siis pitää uusi 'palaveri' asiasta, että mitä nyt tapahtuu. :)

Minun neuvoni on, että vietätte aikaa vaikka sitten kavereina hetken aikaa, ja katsotte mitä ajatuksia tämä herättää. Ainakin omalla kohdallani auttoi:)

Vierailija

No "kiva" kuulla, etten ole ainoa, joka joutuu pähkäilemään tämmösiä asioita :) Olen itseasiassa miettinyt, että josko oltais kavereita, mutta ei siitäkään mitään tulis. Ei me kovin kaverillisesti käyttäydytä sillon, kun esim. nähdään. Olen ottanut asian muutamankin kerran puheeks, mutta vastaus on aina "en halua olla pelkkä kaveri, mutta en halua sitoutuakaan". Noh, kai kaikki ajan kanssa lutviutuu. Olen näkemässä tällä viikolla ko. herraa. 

acabella
Seuraa 
Liittynyt26.2.2012

Joo, et todellakaan ole .. Alkaa niin jo turhauttaa tämä tilanne, etten oikein tiedä mitä pitäisi tehdä.

Tämän kyseisen mielialat näköjään heittelee aikalailla, nyt on meinaan taas sellainen hetki, että ei kuulu mitään, eikä oikein saa vastauksia kysymyksiin. No, ehkä tämä tästä pikkuhiljaa. Täytyy katsoa mitä tässä viikonlopun aikana tapahtuu. Pitäisi häntä kuitenkin aika tiiviisti nähdä viikonlopun aikana. 

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat