MIELIPITEITÄ deittailusta! <3

Seuraa 
Liittynyt21.11.2010

Olisi ihana kuulla kanssasiskoilta(-veljiltä) mielipiteitä deittailutilanteeseeni. Olen tapaillut kohta 3 viikkoa, 5 kertaa nähnyt, erästä 25-vuotiasta miestä (itse olen 22v.). Olen 2 viimeistä kertaa viettänyt hänen luonaan yli 12 tuntia eli ollut myös yötä ja viime kerralla sanoin, etten halua vielä mennä loppuun asti vaan tutustua ajan kanssa. Hän sanoi ettei se ole ongelma ja etsii itsekin parisuhdetta tällä hetkellä, ei panosuhdetta. Hän on panostunut älyttömästi treffeihimme, vienyt minut piknikille, tehnyt ruokaa kahteen kertaan ja olemme puhuneet arvoistamme hänen aloitteestaan ja vähän entsistä suhteitakin ja siitä että hänet on lempattu/kohdeltu hieman huonosti aiemmin. Hän antoi minulle myös ensimmäisellä yökyläilyn aikana minulle hammasharjan, ja nyt kun olin siellä toista kertaa yötä, hänellä oli se kyseinen hammasharja odottamassa peilikaapissa..:o Meillä on tosi ihanaa, mutta hän ei ole vielä sanonut että haluaisi seurustella kanssani, hän on vain sanonut että hänellä on hauskaa kanssani ja että meillä on paljon yhteistä. Hänellä on tällä hetkellä todella hyvä ura ja hän on hyvin uraorjentoitunut, mutta silti pehmenee aina seurassani. Minua häiritsee kuitenkin se, että aina kun erkaannumme, hän sanoo vain että ''oli kivaa, soitellaa/tekstaillaan''. Ei puhu seuraavasta näkemisestä. Ja kaipaisin hänen alpitteestaan tekstailua niinä päivinä kun emme näe. Olen itse pari kertaa nyt laittanut viestiä ns. ilman syytä ja ehdottanut näkemistä. Hän kyllä vastaa aina nopeasti ja aina hänellä käy ehdottamani päivä, mutta kaipaisin häneltä yhteydenpitoa koska olemme näkemättä aina 2-3 päivää, eli näemme 2 kertaa viikossa.

Miksi hänestä ei kuulu useammin/tarvitsee välipäiviä ilman minusta kuulemista, vaikka hänellä on oikein hammasharja minulle ja olemme lähentyneet lyhyessä ajassa ja meillä on luonnollista toistemme seurassa? Milloin voisin puhua seurustelusta hänen kanssaan?

Kommentit (1)

Minnapa
Seuraa 
Liittynyt19.6.2013

Jos olette tapaillaat vasta kolme viikkoa ja nähneet noin viisi kertaa, en vielä hermostuisi. Nauti nyt siitä, että voitte viestitellä, tapailla, tutustua ja tehdä yhdessä kaikkea: se jännitys kun ei aina voi olla yhdessä :) Jossain vaiheessa sitten joku sinä tai hän voitte alkaa pohdiskella, että jatketaanko tässä eteenpäin oikeasti yhdessä, tapaillaanko vai mennäänkö eri teille. Mutta kolme viikkoa on todella vähän ainakin itsestä. Itse tapailin nykyistä kuutisen kuukautta ennen kuin päätettiin, että ollaan parisuhteessa ja vietiin suhde seuraavalle tasolle.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat