My outfit for today

Kommentit (10)

Vierailija

Hih, on se vaan hassua, miten kaikki järjestyy. :) Minäkin naureskelin tyttöjen kanssa ennen vaihtoihin lähtöä, että kuitenkin löydän sen seksikkään surffipojan sieltä. Sitten joudun Pohjois-Carolinaan, joka ei tosiaan oo mikään surffimekka, mutta kappas vaan totta kai löydän sen surffipojan just ennen lähtöä. :P Noo onneksi neljä vuotta myöhemmin istutaan saman pöydän ääressä onnellisesti naimisissa. Onneksi teidänkin tarina meni yhtä hyvin. <3

Marika - http://www.girlsloveshoes.blogspot.com

Vierailija

Hih niinpä, ei sitä koskaan todella tiedä mistä se mies eteen tupsahtaa. :D Tällaiset erilaiset tarinat ovat kyllä jotenkin niin ihania. <3 

Vierailija

Sulle sopii kyllä toi rento staili ja sovit erittäin hyvin beachlookiin :) Hihh, hassua, tänään katselin kolme tuntia merelle surfareita Malibussa, ja totesin monta kertaa että siihen näkyyn ei kyllä koskaan kyllästy. Minne tahansa matkustan, nousee hymy suuremmaksi kun vain näen aallon metsästäjiä :) Ja jos jotain lajia haluisin oppia niin se olisi surffaus. Kokeillut olen, mutta on se pirun vaikeaa Suomitytön oppia, kun on syntynyt tosiaan aivan eri pallonpuoliskolle (väärälle?) ;) Ihanaa että saat elää unelmaasi! <3

t. Sanna http://siveltimella.blogspot.com/

Vierailija

Joo mäkin tykkään niin paljon vain hengailla rannalla ja katsella miten hurjan taitavia surffarit onkaan. On niin hassua nähdä aivan pikkuisia lapsia laudan kanssa, mutta kai se menee niin että Suomessa opetetaan heti luistelemaan, täällä pysymään laudan päällä. :D Ei paha kyllä ollenkaan. Ehkä olisi pitänyt aloittaa treenit jo silloin parikymmentä vuotta sitten. :D Mutta jonain päivänä pysyn vielä siinä laudan päällä!

Ihanaa loppulomaa teille vielä!!!! 

Vierailija

Mäki olin 16 vuotiaana Bournemouthissa kielimatkalla ja mää niin rakastuin siihen paikkaan!! :) ihania muistoja sieltä! :) ja niin ne haaveet vaan joskus käy toteen :) toivottavasti minunkin käy vielä joskus :)

Vierailija

Hih joo niin oli kyllä niin hauska kielikurssi! Ja uskon kyllä niin että haaveet käyvät toteen, jos itse hiukan edes yrittää mennä oikeaan suuntaan. :) 

Vierailija

Hihi ja mä muistan sut sen saman kielikurssin ja samat haaveet :) Bournemouthiin en ole päässyt uudestaan käymään, mutta asuttiin tovi suht lähellä Brightonissa. Niin ja asuinhan mä Austraaliassakin, mutta valitettavasti mun sikäläinen silloinen poikaystävä oli niin mahdollisimman kaukana surffipojasta kuin voikaan olla :D 

Ihania kuvia ja olet aina vaan kyllä todella kaunis :)

-Sara

Vierailija

Hih joo kaukaa ollaan tultu tähän pisteeseen. :D Oi muistan myös Brightonin, olin toisella kielikurssilla Eastbournessa joka oli aika lähellä tuota Brightonia ja siellä tuli käytyä. 

Kiitos, loistava kuvaaja löytyy kotoa niin kuvat saa näyttämään kivoilta. :)

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat