Ero ja kaverit

Vierailija

Olisi kiva kuulla kokemuksia miten eron jälkeen kaverit ovat jakautuneet?

Itse asun kaupungissa mutta vanhempani pienemmällä paikkakunnalla, ja siellä en ole enää kauheasti tekemisissä ihmisten kanssa, koska exällä on aina tapana "kaapata" kaikki kaverit ja myös minun "ystävät".

Musta tää on vaan niin jo hupaisaa.. Osa exäni kavereista toki juttelee kanssani yms, mutta kaikki eivät pyöri kanssani siitä pelosta että tämä ex suuttuu heille. Jos olen pyörinyt niin sitten nämä exän (jotka ovat myös minun kavereitani) kaverit ovat saaneet kuulla kaikenlaista "en oo sun kaa, jos pyörit sen kanssa" - lapsellista paskaa. Ja ikäähän tältä fiksulta exältä löytyy 20..

Exällä itsellään on vaikea nähdä minua ja on estänyt minut facebookissa eikä hyväsky sitä yhtään jos hänen kaverit pyörivät minun kanssani. Hän vieläpä itse jätti ja syytä en vieläkään tiedä. Oli meillä vaikea suhde n. 3-2v mitä kerkesimme olemaan, mutta eroon ei ainakaan minun puolelta liittynyt pettämistä tai muutakaan.

Hän yritti myös saada minun ystäviäni hänen puolelleen, mutta he onneksi huomasivat asian eivätkä menneet mukaan juttuun. Entiset ystävät joiden kanssa välit menivät poikki heidän itsensä takia (pettivät luottamukseni yms) pyörivät nykyään aika tiivistikkin exäni kanssa, ja kun olen yrittänyt sopua heidän kanssaan niin kuulemma ovat sanoneet exälleni että sopia voivat, mutta eivät enää pyöriä minun kanssaan. Ovat siis totaalisesti käntäneet kelkkansa vaikka minä en ole mitään tehnyt?! 

En ole katkera siitä että he ovat exäni ystäviä/kavereita mutta silti kummastuttaa tälläinen käytös! Kaikille olen sanonut että en todellakaan halua että kukaan valitsee puolia, vaan että kaikki olisivat sulassa sovussa. Exähän ei tätä hyväksy. 

Ihmettelen vaan että mikä ihme on tämän homman nimi?!

Kommentit (0)

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat