En halua mökille, miten kieltäytyä?

Vierailija

Mieheni isä kutsui meidät juhannukseksi veljensä mökille enkä haluaisi mennä lähellekään koko paikkaa. Olisin mielummin kotona tai kavereilla grillailemassa. Yksinkin viihtyisin paremmin. Ai miksi? Tämä veli tekee aina mun päivästä helvetillisen. Kaikki mitä teen on väärin (kyllä, juhannuksenakin on raadettava kuin orja siellä mökillä vaikkei mikään kelpaa) ja pelkkä läsnäoloni tuntuu ärsyttävän häntä. Mieheni isä sanoo aina että voin ottaa koirani mukaan, mutta tämän veli valittaa jatkuvasti siitä kuinka se karvastaa matot ja likaa paikkoja vaikka on erityisen siisti, hyväkäytöksinen ja rauhallinen koira. Hän valittaa myös siitä että olen kasvisyöjä ja suuttuu kun en suostu hänen tekemiään gourmet lihoja syömään. Olen kuulemma nirppanokka siitä syystä..

No tästä miehen isästä pidän kuitenkin todella paljon joten kieltäytyminen tuntuu vaikealta. En ole uskaltanut kertoa hänelle todellista syytä sille miksi en koskaan halua sinne mökille. Pelkään että hän kertoo siitä veljelleen ja että välimme pahenevat entisestään :( Mitä mun pitäisi tehdä? En kuitenkaan haluaisi olla koko juhannusta itku kurkussa mollattavana mutta toisaalta tuntuu pahalta kieltäytyä.. Auttakaa cosmonaiset..

Kommentit (3)

Vierailija

Miehet on välillä urpoja, ja usein ei tarkoita mitä sanoo.  Siks tuollaiset nirppanokkajutut kannattaa ennemmin ottaa huumorilla.  Ja aina on oikeus kieltäytyä. Sano terveisiksi, että liikut veljen seurassa kunhan tämä lopettaa turhat nipotukset. Et kuitenkaan seurustele hänen kanssaan. Teet vain oman osuutesi hommista ja totea että tehköön itse jos ei kelpaa. Juhannuksena kuuluu kaikkien myös saada levätä. Voit aina keksiä tekosyyksi, että kaverin koira kuoli ja hän tarvii tukea. Jos muuten et kehtaa olla poissa. Tsemppiä!

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat