Lisää piristystä suhteeseen?

Vierailija

Itselläni on ollut jo vähän aikaa se ongelma, etten tunne oloani riittäväksi kihlattuni kanssa. Tuntuu kuin kaikki muut olisivat kauniimpia ja heillä olisi parempi kroppa. Omistan A-kupin rinnat, ja nekin tuntuvat liian pieniltä ja aiheuttavat päänvaivaa.

Eli miten saisin lisää itsekunnioitusta ja itsevarmuutta sekä suhteeseen, että seksielämään?

Kommentit (2)

tindee
Seuraa 
Liittynyt18.8.2011

Ihan ensiksi sun täytyy saada enemmän itsevarmuutta ja ennenkaikkea hyväksyä itsesi juuri sellaisena kun olet! Tottakai aina löytyy hyväkroppaisia naisia, mutta se, millainen ihminen olet on kuitenkin kaiken A ja O. Moni kakku päältä kaunis ;)

Ei todellakaan kannata alkaa vertailemaan itseään muihin, vaan ajatella että olet juuri täydellinen tuollaisena omana itsenäsi! 

Vierailija

Nimenomaan, itsevarmuutta. Kihlattusi ei näe niitä " vikoja" mitä todennäköisesti itse näet, kuten pieniä rintoja. Kun harrastette seksiä, niin useimmiten miehet eivät huomaakkaan naisen pikkuvikoja vaan keskittyvät itse hetkeen. En tarkoita että pienet rinnat olisivat mikään ongelma, monet miehet pitävät pienistä, kauniista ja kiinteistä rinnoista enemmän kuin isoista ja höllyvistä. Olen varma että olet kihlattusi mielestä kaunis sellaisena kuin olet. Jos haluatte piristystä seksielämäänne suosittelen kokeilemaan erilaisia seksileluja tai vaikkapa jotain uutta seksiasentoa. Seksiasentoja löytyy esimerkiksi täältä: http://www.seksiopas.net/

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat