Seksin jälkeen heti pesulle

Vierailija

Heti kun mies on saanut vehkeensä pois sisältäni suuntaa hän heti suihkuun ja vetää minutkin mukaansa, vaikka mieluummin makoilisin hetken ihan rauhassa. Eikä edes mennä kunnolla suihkuun vaan pestään vaan alapäät. Tästä on oikeasti romantiikka kaukana ja tullut tosi tympeä tapa. Onko muilla vastaavia kokemuksia ja miten ootte suhtautuneet asiaan?

Kommentit (4)

Sham
Seuraa 
Liittynyt13.12.2010

Meillä myös mies malttaa ehkä sen minuutin pötkötellä ja sitten on kiire pesulle. Ja nimenomaan alapesulle. Onhan siitä romantiikka aika kaukana, mutta kai siihen on niin tottunut, ettei se häiritse.

Sunqueen
Seuraa 
Liittynyt11.10.2011

No ei kai sun tartte mennä mukaan jos et halua. Mitäs se miehelle kuuluu, onko alapää mömmöinen seksin jälkeen kun ei se sinne sen jälkeen varmaan meinaa koskea. Hygieniasi on oma asiasi. Onko hän jotenkin ylihygieninen? Mun poikaystävän kanssa käytetään kortsua, joten itse en käy pesulla, poikaystävä pyyhkii paperilla peniksen puhtaaksi seksin jälkeen.

mantip
Seuraa 
Liittynyt27.5.2010

Meilläkin mies kiiruhtaa suihkuun heti seksin jälkeen. Ainoastaan kerran on ollut menemättä, sekin silloin kun hän kävi luonani (ei asuttu sillon viel yhdessä, eikä seurusteltu), tiesi kyllä että ite oon menos suihkuun kokonaan käymään. Mutta ei jostain syystä lähteny mukaan

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat