Follow me on Vine

Kommentit (2)

Vierailija

Moikka! Asiani ei liity kyseiseen postaukseen milläänlailla, mutta ajattelin kysellä asiaani sinulta kun siellä amerikan maalla kerta asustat :) Onko siellä esim. Michaell Korssin, DKNY:n, armanin ja muiden merrkikellojen hinnat millaisia verrattuna Suomen hintoihin? riippuuko hinnat osavaltioittain? entäs muut merkkikamat? Itse olen tulossa Kansas-Missouri säteelle, onko vinkkejä sinne päin, jos olet siellä päin pyörähdellyt? Ja eikö myös California ole verollinen paikka toisin kuin esim Oregon? Jos vain ehdit vastata niin kiitos valtavasti! :) Terv. Blogiasi ahkerasti seuraava :)

Vierailija

Moikka, 

Ainakin Korssin kellot ovat halvempia. (Muita en ole katsonut hinnoilta) Yleisesti kaikki jenkkimerkit ovat halvempia kuin Euroopassa, hilfiger, dkny jne, ja täällä hinnat aina merkitään ilman veroa ja kassalla sitten lisätään vero tuotteeseen. Meillä tuo vero on 8.75, mutta tosiaan riippuu osavaltiosta. Itse en ole ikävä kyllä käynyt tuolla suunnalla johon olet itse suuntaamassa, niin en osaa antaa vinkkejä. Mutta esim yelp.com on hyvä paikka etsiä vinkkejä, esim ruokapaikkoja jne. :) ihanaa matkaa!!!!!!:)

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat